Snak

Mere indhold efter annoncen
Meget sympatisk interview med Dominic før kampen. Anede ikke at han havde været så syg som han var.
Heldigvis har han ikke glemt at Leeds er den bedste klub han har spillet for :-)
Yes, 1-0 efter flere minutters presspil.
Ligeså vigtig som kalvin er, ligeså vigtig mener jeg Raphina har udviklet sig til at være. Håber han bliver hængende længe.
Raphinha er ren klasse. Llorente synes jeg også er ved at vise sit værd. Han har virkelig en god teknik.
Mon ikke det bliver Llorente og Koch senere? Vildt godt forsvar
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja tror Cooper trækker det korteste strå i næste sæson. Men en ny venstre back. Der har været snak om den tidligere svenske FCK spiller Augustinsson. Tror han ville passe perfekt ind. Og så en ekstra midtbane og angriber.
Du mener ikke Bamford gør det godt?
Tror han er Bielsas første valg.
Jo men han kan jo blive skadet eller spille elendigt. Og lidt konkurrence gør da ingenting. Kun én angriber er sgu lidt smalt. Jeg synes ikke hverken Roberts eller Rodrigo er gode nok til den plads.
Ja, Rodrigo er fuldstændig forsvundet. Tror ikke Bielsa er tilfreds med hans træningsindsats. Underligt da han var Spansk landsholds angriber.
Ellers enig med midten og venstre kanten.
Rodrigo er også mere offensiv midtbane i min optik. Kunne være sjovt at se nogle af de young stars vi har på U-23 holdet. Joe Gelhardt skulle være meget spændende. Håber de får chancen når vi matematisk er sikre.
Annonce