Meget sympatisk interview med Dominic før kampen. Anede ikke at han havde været så syg som han var.
Heldigvis har han ikke glemt at Leeds er den bedste klub han har spillet for :-)
Heldigvis har han ikke glemt at Leeds er den bedste klub han har spillet for :-)