Snak

Mere indhold efter annoncen
Nøj vi har været heldige i denne sæson. 4 ud af 4 sejre, men de er alle kommet på en knivspids. Mod Bournemouth i 90´, mod Newcastle i 90+, mod Arsenal på et perlefrispark i 82´ og nu med straffespark mod Burnley i 94´.

12 ud af 12 points er naturligvis suverænt, men præstationerne skal godt nok blive bedre.
Liverpool FC - siden 1997
Isak bliver en kærkommen tilføjelse til holdet. Han kan selv skabe de mål han scorer.
Nine Season Wonder
Den var hård for Burnley. De var ikke langt fra at få et godt resultat.
Kun en tåbe frygter ikke Turf Moor. Mon ikke at der er nogen af vores rivaler som også får det svært der.
Det er stadig earley days så ingen panik. Vi kan spille som en sæk kartofler og stadig få 3 point.
Det må være irriterende for rivaliserende fans at kigge på ;)
1887
Jep det er det ;-)
Igen det eneste rigtige Salah gjorde i en hel kamp! Men det var rart!! Vigtigt vigtigt vigtigt!!!
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så går der et øjeblik før kamp-referat kommer op. Nu skal bold omskrive overskriften fra “kæmpe chok: mestrene snublede enormt mega meget mod oprykkere!!!”

Glæder mig allerede til kommentarerne fra fans af de andre hold 💪🔥
YNWA
De fleste havde nok forventet en noget hakkende sæsonstart. Men at kunne stå med maksimum point efter så svært et start program. Det er sgu godkendt.
Spillet skal jo nok følge med.
Nine Season Wonder
Jeg bliver ikke fan af Burnleys måde at tilgå kampen, men vi skal altså kunne true dem bedre end vi gjorde. Især vores kanter virkede helt fra skiven i dag. Vi har momenter, hvor Gravenberch, Szoboszlai og Wirtz spillede bolden hurtigt rundt ved Burnleys felt, men lidt for ofte endte det ud med, at bolden røg til Salah eller Gakpo, der forsøgte med håbløse indlæg. Med Isak lægger vi forhåbentlig flere lag på vores offensiv.

I øvrigt tilsmiler heldet ofte den, der opsøger det.
Never in doubt 🤫

Hold kææææææft jeg ryster, det føltes som om der gik en time før Salah fik lov at sparke. Ikke en god kamp af os, men på det her tidspunkt er det de tre point der tæller, så må præstationerne komme senere.

van Dijk er et bæst igen, MotM må være mellem ham og Gravenberch.

Sindssygt vi smider Rio ind igen, og sindssygt at vi bare bliver ved med at hælde bolden ud til ham. De andre må virkeligt have meget tiltro til ham!
Kanmandet
I dag 16:54
Salah brænder


;-)
Annonce