Snak

Mere indhold efter annoncen
Midt i glæden over 3 points, så finder jeg Salahs manglende form voldsomt bekymrende. Det er jo et halvt år han har været helt ved siden af sig selv. Hvad pokker sker der med ham? Selv den simpleste tæmning og aflevering kikser, og han er trods scoringen banens ringeste i dag.
Vanvittigt vi slipper afsted med alle 3 point i dag.
Utroligt dårligt kamp - virker slet ikke til det var forberedt på Burnley.
Salah må simpelthen på bænken et par kampe. Det kan ikke passe man kan spille så dårligt og stadig være selvskrevet til alle kampe fuld tid.
Det er som at spille en mand i undertal.

Det er som at spille en mand i undertal.

Det er alligevel utroligt, at vi med en mand i undertal kan dominere så meget på bold besiddelse osv. i dag. Det kan sgu et eller andet.
Y. N. W. A. - #JFT97
I øvrigt stor ros til Slot for at skifte Kerkez ud allerede i første halvleg, selv om det virker lidt hårdt. Han havde med statsgaranti raget endnu et kort til sig.

Vi trænger til en stensikker, stille og rolig 3-måls sejr. Det bliver ikke ved at gå.
Nu gider jeg bare godt at City totalt lammetæver MU, bare fordi :-D
Nine Season Wonder
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg helst vil have i den kamp. Måske uafgjort med et par målmandsdrop til hver?

Virkeligt mærkeligt at se Lijnders ude på City bænken... Det havde jeg gerne set at han holdte sig for fin til!
Jeg tror United vinder i dag
Virkeligt mærkeligt at se Lijnders ude på City bænken...

Agent Lijnders. Han får skovlen under City indefra.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Agent Lijnders. Han får skovlen under City indefra.

😂
1887
Nå, det var synd United 😂

Det er vel første scoring af Foden i et par sæsoner
Annonce