Wirtz vil jeg også gerne snart have lidt bedre igang ift. sammenspil med holdkammeraterne. Man må vel snart godt kunne begynde at kræve at han er mere chanceskabende og begynder at levere assists/mål. Syntes han sammen med Kerkez mangler at blive helt integreret i spillet hvorimod Ekitike (kom til sidst af dem der pt. starter inde) ser ud til at indgå fint i spillet (set hen over alle de kampe han har været med i).
Nu skal det ikke blive til en eller anden bashing af Salah, men håber der er plads til lidt kritik til den højst betalte spillere i truppen, men Wirtz kunne altså snildt have fået en assist mod Arsenal, da han spiller Salah fri, men der er Salahs førsteberøring desværre bare så ringe, at bolden sprænger fra ham. I samme kamp havde Wirtz også en god aktion, som var tæt på at blive til mål, da han med en god førsteberøring kommer frem til en afslutning, der dog endte lige på Raya. I kampen i går følte jeg også, at han var en af de bedre spillere på holdet i andenhalvleg. Derfor var jeg også uforstående overfor, hvorfor han blev taget ud. Ellers er jeg enig i, at han ikke har set lige så god ud i de to første kampe mod Bournemouth og Newcastle, men synes, det er blevet bedre og bedre, som kampene er skredet frem, og jeg tror kun, det bliver bedre med ham.