@SønAfKlopp2
Du nævner selv et par chancer i Arsenal kampen som Wirtz var med i. Ingen af os forventer at Wirtz eller Salah scorer på ALLE deres chancer. Har ikke tjekket, men syntes ikke det er mange chancer vi har set blive skabt af Wirtz endnu.
Jeg ser ikke meget tysk fodbold, men er vild med signingen af Wirtz da ham, Musiala og Adeyemi vel er blandt de nye "wunderkids" som tysk fodbold skal tro på hvis deres landshold skal vinde noget igen. Håber og tror på at vi nok skal få noget godt ud af Wirtz, når holdets spil bliver bedre. Men det "bedre spil" skulle jo også gerne komme via hans performance, så mener at det er fair at forlange/forvente mere fra ham end vi har set hidtil.
Du nævner selv et par chancer i Arsenal kampen som Wirtz var med i. Ingen af os forventer at Wirtz eller Salah scorer på ALLE deres chancer. Har ikke tjekket, men syntes ikke det er mange chancer vi har set blive skabt af Wirtz endnu.
Jeg ser ikke meget tysk fodbold, men er vild med signingen af Wirtz da ham, Musiala og Adeyemi vel er blandt de nye "wunderkids" som tysk fodbold skal tro på hvis deres landshold skal vinde noget igen. Håber og tror på at vi nok skal få noget godt ud af Wirtz, når holdets spil bliver bedre. Men det "bedre spil" skulle jo også gerne komme via hans performance, så mener at det er fair at forlange/forvente mere fra ham end vi har set hidtil.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne.
Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan.
Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105