Jeg er vild med Wirtz, og synes han bliver brugt for lidt. Hans overblik, før han modtager bolden, og hans evne til at spille den offensivt videre på førsteberøringen er der ingen andre i truppen som er i nærheden af. Generelt spiller han bolde, som er brugbare på førsteberøringen, hvor mange andre spiller en bolden direkte på manden eller bag manden, og dræber muligheden for tempo.
Wirtz har ikke skuffet mig, men jeg glæder mig til at se når de andre bedre kan følge med ham.
Mht. frustrationer over vores sene winning goals, så er de rivaliserende fans ikke anderledes end mange herinde ville være. Det er da pisse irriterende, men en del af spillet.
Slutteligt hopper jeg med på “Team L4rens”👌🏻
Wirtz har ikke skuffet mig, men jeg glæder mig til at se når de andre bedre kan følge med ham.
Mht. frustrationer over vores sene winning goals, så er de rivaliserende fans ikke anderledes end mange herinde ville være. Det er da pisse irriterende, men en del af spillet.
Slutteligt hopper jeg med på “Team L4rens”👌🏻
Liverpool FC - Y.N.W.A
🕊️His name is Diogo🕊️