Ja, det er dejligt med kamp i morgen igen allerede. I det hele taget kigger vi ind i nogle fede kampe nu her med Atletico på Anfield først selvfølgelig, dernæst derbyet også på Anfield, og så Southampton i cuppen, hvor mange af de unge og nogle af reserverne (Nyoni, Rio, Leoni, Mamardashvilli, Chiesa) nok kommer i spil, som jeg personligt glæder mig til at se, mens Palace på Selhurst Park så venter, hvilket Gala også gør i den efterfølgende kamp i en vaskeægte heksekedel i Istanbul.
Der er i øvrigt åben træning det første kvarter af træningen på klubbens YouTube kanal fra kl 13:15, så hvis man ikke har noget at lave der, så kan man jo lige tune ind og se lidt af det. Jeg regner i hvert fald med at se det sammen med frokosten, da jeg ikke har noget vigtigt at lave på det tidspunkt. Ellers holder Slot pressemøde 16:30, hvor man måske kan se frem til at høre mere om spilletid til Isak. Derudover er Atletico faktisk hårdt ramt på skadesfronten med flere spillere ude, heriblandt den vel farligste offensivespiller i Alvarez, og så er de vist heller ikke kommet alt for godt i gang i La Liga i indeværende sæson, så tre point bør være meget sandsynligt.
Der er i øvrigt åben træning det første kvarter af træningen på klubbens YouTube kanal fra kl 13:15, så hvis man ikke har noget at lave der, så kan man jo lige tune ind og se lidt af det. Jeg regner i hvert fald med at se det sammen med frokosten, da jeg ikke har noget vigtigt at lave på det tidspunkt. Ellers holder Slot pressemøde 16:30, hvor man måske kan se frem til at høre mere om spilletid til Isak. Derudover er Atletico faktisk hårdt ramt på skadesfronten med flere spillere ude, heriblandt den vel farligste offensivespiller i Alvarez, og så er de vist heller ikke kommet alt for godt i gang i La Liga i indeværende sæson, så tre point bør være meget sandsynligt.