@D.B.R.
Ja, det husker jeg godt. Mener kampen strækkede sig helt til omkring 23:30 på grund af den forlængede spilletid, og vi spænede da også så hurtigt vi kunne i regnen for at nå hjem og se kampen færdig, men der var den nærmest allerede ovre på grund af Atleticos to scoringer i den forlængede spilletid, inden de så lukkede og slukkede til 2-3. Men ja, en vanvittig kamp som vi nok havde vundet med Alisson på mål, som jeg i øvrigt ikke kan huske, hvorfor han ikke stod i stedet for Adrian.
Ja, det husker jeg godt. Mener kampen strækkede sig helt til omkring 23:30 på grund af den forlængede spilletid, og vi spænede da også så hurtigt vi kunne i regnen for at nå hjem og se kampen færdig, men der var den nærmest allerede ovre på grund af Atleticos to scoringer i den forlængede spilletid, inden de så lukkede og slukkede til 2-3. Men ja, en vanvittig kamp som vi nok havde vundet med Alisson på mål, som jeg i øvrigt ikke kan huske, hvorfor han ikke stod i stedet for Adrian.