Snak

Mere indhold efter annoncen
Ikke utænkeligt. Eller så får Hugo venstrekanten :)
👀 spændende.
Ved vi mere om startopstillingen?
1887
Desværre ikke, men den fulde opstilling bliver offentliggjort omkring 19:45, tror jeg.
Frimpong og Robbo starter også inde. Så tre ændringer indtil videre.
Liverpool XI: Alisson, Frimpong, Konaté, Van Dijk, Robbo, Gravenberch, Szoboszlai, Wirtz, Mo Salah, Isak, Gakpo

Bænk: Mamardashvili, Woodman, Gomez, Endo, Kerkez, Mac Allister, Bradley, Leoni, Ekitike, Danns, Ngumoha

Spændende med Isak som starter. Frimpong på HB og så med Szoboszlai i stedet for Macca på midtbanen. Robbo spillede også en god kamp, da han kom ind mod Burnley. Så det er vel også fair nok.
Liverpool FC - siden 1997
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er mange unge med på bænken, men ingen Nyoni.

Jeg glæder mig til endelig at se Isak i aktion. Men jeg har ikke for store forventninger. Han er ikke i kampform.
1887
Overrasket over Ali skal stå, troede Mama ville få CHL.
-The Anfield sign- “It’s there to remind our lads who they’re playing for and to remind the opposition who they’re playing against!”
Nyoni spillede Youth CL, man spillede 0-0 mod aftens modstander.

God kamp
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Jeg havde godt nok ikke regnet med at se Isak fra start. God kamp, folkens!
Flere af Atletico spillerne ligner børn, der hilser på kæmper, da de hilste på Konate, Ryan, Virg, Konate, Isak og Gakpo.

Det så helt komisk ud, de har godt flere lave vævre lationer.

Nå, Isak time.
Annonce