Gravenberch har også her i de første kampe virkelig lignet sig selv fra den første halvdel af sidste sæson. Kæft hvor han har været god.
Den spiller i PL, der har vundet flest nærkampe so far i denne sæson. Fuldstændig outstanding form og spil, han har gang i.
Måske gået en smule forbi radaren, fordi fokus har været så meget på de nye, Szobo og et par af de ´helt gamle´.