Snak

Mere indhold efter annoncen
Salah har allerede spillet bedre de første 20 minutter end hele resten af sæsonen. Håber virkelig han finder formen igen

Og Gravenberch er bare eminent
Det er da ikke et straffespark.
Liverpool FC - siden 1997
Neeej der er altså ik straffe i den situation
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Aldrig nogensinde et straffespark
Ikke i nærheden af et straffespark. Den tager VAR forhåbentligt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg gider ikke at have den slags straffespark
1887
Om den så ramte hans hånd/arm var det aldrig et straffe
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
VAR heldigvis på plads. Det havde været håbløst.
Øv jeg synes ikke Gakpo gør det godt. Sænker spillet og skal hele tiden ind i banen før han kan slå en aflevering. Der har været gode muligheder for sideskifte flere gange.

Men ellers synes jeg at det ser ret fornuftigt ud 💪
YNWA
Frimpong er elektrisk - defensivt og offensivt. Og det her Isak x Wirtz link up kan jeg altså godt vænne mig til at se på.
Annonce