\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Om den så ramte hans hånd/arm var det aldrig et straffe
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
Øv jeg synes ikke Gakpo gør det godt. Sænker spillet og skal hele tiden ind i banen før han kan slå en aflevering. Der har været gode muligheder for sideskifte flere gange.
Men ellers synes jeg at det ser ret fornuftigt ud 💪