Jones skal slet ikke sælges. Bruges han på den rigtige plads er han jo en glimrende spiller.
Y. N. W. A. -
#JFT97
Han var sgu ofte ret håbløs i sine aktioner og var symptomatisk for en ideløs, langsom og forudsigelig offensiv. Starter inde 36 gange og scorer kun 7 mål og 5 assists. Igen, det er en personlig holdning, men jeg synes klubben kan gøre det bedre.
Han bør være på bænken, hvis han skal blive, men det er han for dyr til, som sagt.