Men han var jo god nok forrige sæson. Hvorfor skulle han ikke kunne blive fast mand igen?
Så er barren godt nok også lavt sat.
Gakpo har på intet tidspunkt været i nærheden af at ligne en spiller, som kunne have niveau til at tage over for Mané på den venstrekant. Enkelte gode præstationer hist og hér, men slet ikke i et omfang der berettiger til at være fast starter for en klub på dette niveau og til så høj en løn. Dertil er han simpelthen for begrænset som spiller, så derfor er det heller ikke så underligt, at klubben går ud og henter en ny spiller til positionen i Muñoz. Det gjorde de jo ikke, hvis de mente, at Gakpo var god nok, når man samtidigt har Rio til også at spille pladsen.