Er det ikke lidt sortsynet?
Håber han kan rejse sig igen - men er en svær alder at misse et år på banen i. Virgil kom tilbage - men der er også mere rutine at trække på, da han vendte tilbage.
Da van Dijk var 20 år, måtte han lave et testamente pga akut bughindebetændelse og nyreforgiftning. Det var så alvorligt, at man ikke var sikker på om han ville overleve. Han var dernæst sengeliggende og mistede muskelmasse og tabte sig.
Leoni er 19 år. Han har masser af fodbold foran sig og har omvendt kunne bruge tiden produktivt i kompetente hænder, der har hjulpet ham med recovery og bygge sig større og stærkere.