På trods af skader til Amerikanerkøleskabet og JJ, deres alder osv, så må de vel være klar til at kæmpe om en plads ved siden af Big Boss Van Dijk. JJ måske lidt foran Leoni pga dennes skade. De 2 og Gomez. På papiret lyder det fint nok. Når Sæsonen starter vil jeg nok blive lidt ængstelig alligevel. Men med Diomande + højreback så tænker jeg at mobilepay bliver afinstalleret.
"This is the biggest injustice since Chris Waddle's barber was allowed to buy a pair of scissors."