Jeg ser bare ikke nogen humor i det. Hvis Richards bevidst havde forsøgt at stoppe et oplagt mål med hånden, kunne det måske have været vittigt.
Snak
ons 25. jan 2012
Det er en af de komiske situationer, hvor man siger "Han skulle have været født uden arme".
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer”
Suarez - The Ambassador of Kwan.
ons 25. jan 2012
Har vi reglerne klar omkring udebanemål ? Så vidt jeg husker fra den store "Berger", så er 2-1 til City lig med omkamp, men hvis ikke der scores i omkampen er City videre på udebane mål. Interessant.
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
ons 25. jan 2012
Hvis det ikke var beundringsværdigt, så havde jeg været træt af Hart.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer”
Suarez - The Ambassador of Kwan.
ons 25. jan 2012
Jeg er træt af Hart
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
ons 25. jan 2012
Har vi reglerne klar omkring udebanemål ? Så vidt jeg husker fra den store "Berger", så er 2-1 til City lig med omkamp, men hvis ikke der scores i omkampen er City videre på udebane mål. Interessant.
Hvis du med omkamp mener forlænget spilletid, så er din fremlægning korrekt.
ons 25. jan 2012
Det er korrekt, hvis man bytter "omkamp" ud med "forlænget spilletid".
Og forlænget spilletid er vel det som alle fodboldelskere først og fremmest håber på i aften.
Og forlænget spilletid er vel det som alle fodboldelskere først og fremmest håber på i aften.
ons 25. jan 2012
Jeg er træt af Hart
Ditto her. Hvor mange verdensklasse-redninger laver han lige? Han er i hvert fald glad for at lave dem mod os.