Snak

Mere indhold efter annoncen
Har han lavet nogen udskiftninger endnu?
Ingen grund til panik. 1-2 er stadig forlænget spilletid. VI har forstærkninger på bænken. Vi må bare ikke komme bagud med 1-3
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
Nå, men vi taber ikke på Anfield. Det må blive 2-2.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
MY MAN !!!!!!!
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
sådan...
YNWA (født Liverpool-fan) Atletico Madrid AIK Bremen Celtic Nantes Lyngby
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og der var den...
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Godt set, BIF
Y. N. W. A. - #JFT97
Den elskelige lille golfkøllesvingende psyko. For fanden hvor jeg elsker den mand
moderator
Han er smuk. Manden uden hals.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Han er smuk. Manden uden hals.


Hehe. Han er som en god vin. Bliver bedre med alderen.
Annonce