Fortjent videre.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer”
Suarez - The Ambassador of Kwan.
Fedest. Hvorfor gider vi kun spille ordentlig bold mod de store ?
Tillykke:-) Forstår stadig ikke, hvordan I kan være så seje mod de "store"!Spørgsmålet er mere hvorfor vi er så ineffektive mod de små. Der måtte også mange skud på mål i denne, hvorimod City har kun 2 inden for rammen, hvor vi har over det 5-dobbelte. Og vi har 6 gange så mange hjørnespark.