Snak

Mere indhold efter annoncen
Fortjent videre.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Emotional scenes at Anfield, as Roberto Mancini lifts an imaginary trophy aloft to an imaginary audience of satisfied sheikhs.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Og Henry og hans labre steg af en kone er også på pladserne...
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
Fedest. Hvorfor gider vi kun spille ordentlig bold mod de store ?


Et svar kunne være, at der kan Liverpool spille det, de er bedst til -nemlig omstillingsspillet.
Tillykke:-) Forstår stadig ikke, hvordan I kan være så seje mod de "store"!
Arsenal FC i mit ♥ Oh, it is summer time! Let us sell our best players...............................
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FANTASTISK!!!
YNWA!
Vi har nu været i boldbesiddelse mod de store hold også i denne sæson. Det er heller ikke i omstillingsspillet vi har scoret hovedparten af vores mål mod disse.

Jeg er dog enig i at vi er bedst til omstillingsspillet, men det hænger nok sammen med en masse år under Rafa.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Tillykke:-) Forstår stadig ikke, hvordan I kan være så seje mod de "store"!
Spørgsmålet er mere hvorfor vi er så ineffektive mod de små. Der måtte også mange skud på mål i denne, hvorimod City har kun 2 inden for rammen, hvor vi har over det 5-dobbelte. Og vi har 6 gange så mange hjørnespark.

Vi har spillet godt mod de fleste hold, og har domineret langt de fleste kampe. Effektiviteten har manglet især mod de små, men egentlig generelt.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Wembley Wembley! :D
\o/. Kunne du høre jeg heppede for to?
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce