Redigerettors 26. jan 2012
Han manglede i hvert fald, efter at Skrtel ikke fik fat i bolden. Det skal dog siges at den kom med meget høj fart, og er en mellemting med fantastisk godt slået, og en anelse heldigt. Det er dog godt rykket frem af Dzeko.
Agger lavede igen mange raids, og det kan også koste, hvis han mister bolden. Men tager gerne dette med, da det skaber et utrolig godt drive fremad, når det kommmer helt bagfra.
Selv vi ikke skulle vinde titlen, så synes jeg vi kan være stolte af at have slået Stoke ude, Chelsea ude, og City ude, samt spillet uafgjort hjemme mod City i en kamp vi dominerede stort.
Synes det er positivt at der blev spillet offensivt, når man kunne frygte at Kenny ville gribe den defensivt an med tanke på udgangspunktet. Vi viste at vi ville vinde det.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer”
Suarez - The Ambassador of Kwan.