Snak

Mere indhold efter annoncen
I opstillingen igår var det da mere Bellamy, der havde taget Carrolls plads end Kuyt. Jeg har i hvert fald svært ved at se KD spille Carroll på højrekanten.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Nu ser jeg mange steder, at det er 16 år siden, at Liverpool sidst spillede på Wembley, hvilket jeg selvfølgelig også tror på... Men hvor spillede de mod West Ham i FA-cuppen 2006 (tror jeg det var)?
Nu ser jeg mange steder, at det er 16 år siden, at Liverpool sit spillede på Wembley, hvilket jeg selvfølgelig også tror på... Men hvor spillede de mod West Ham i FA-cuppen 2006 (tror jeg det var)?


Millennium Stadion i Cardiff
Nårh, grunden til det var, at Wembley var under ombygning, så både landsholdet og FA-cuppen blev spillet der.. Tak :-)
Hvis Wembley aldrig var blevet lukket, så havde LFC spillet der ti gange i løbet af de sidste seksten år.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I opstillingen igår var det da mere Bellamy, der havde taget Carrolls plads end Kuyt. Jeg har i hvert fald svært ved at se KD spille Carroll på højrekanten.


Nu var det også mere generelt, da Kuyt har taget Carrolls plads helt på toppen flere gange i denne sæson. Bare en tanke der kom, da jeg sad og reflekterede over det under kampen igår.

Muligvis fordi jeg ikke så den, men bare undrede mig over Kuyt var udtaget, igen.

Undrede mig også ang. Wembley. Tak :)

Der går historier fra en eller anden obskur dansker, der har spillet sammen med Kuyt, at Dirks hold _altid_ vinder til træning, fordi de fysisk smadrer de andre. Om det er sandt, skal jeg ikke kunne sige, men man er tilbøjelig til at tro på det, når man ser Kuyt spille.


Fordi Kuyt er alle steder på banen samtidigt? Hehe
213 pund for en billet til finalen. Lige hidsigt nok. Kunne nu godt tænke mig en tur på Wembley. Har faktisk aldrig været der.
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
moderator
Lad os gøre det.

Vi køber 4, og en uge før kampen sælger vi de 2 for det dobbelte. Så skal vi kun tænke på fly og hotel! What at treat..
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Nogen som skal på Wembley og se finalen?
you´ve got more than money and sense, my friend. you´ve got heart!
I opstillingen igår var det da mere Bellamy, der havde taget Carrolls plads end Kuyt. Jeg har i hvert fald svært ved at se KD spille Carroll på højrekanten.
Det er ganske sandt, men det er alligevel Kuyt som blev prioriteret over Carroll. Kenny havde bare klogeligt valgt at lade Kuyt spille sin vante plads, og rykke Bellamy øverst. Havde Carroll været valgt, så havde det være på bekostning af Kuyt, ikke Bellamy, og Bellamy havde så igen spillet kant.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce