Snak

Mere indhold efter annoncen
Synes nu det var meget nemt.
Kan seriøst ikke forstå hvad José Enrique laver på et Premier League hold. Ufattelig sløv, og utrolig tam i det fremadrettede spil.
[i]\"Sebber, du er 17 år eller deromkring, tænd en joint og lyt til noget Kidd med dine homies for hælved og lad være med at snakke om moraler. Du kan blive gammelklog når du bliver gammel.\"[/i]
Du kan da ikke kalde det et b-hold, når man stiller stærkest muligt. Pølen derimod sparer bl.a. Bellamy
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
moderator
"Kan seriøst ikke forstå hvad José Enrique laver på et Premier League hold. Ufattelig sløv, og utrolig tam i det fremadrettede spil. "

Ironi...?
https://kortlink.dk/sudv
Enrique er i hvert fald ikke landsholdsklasse, som visse LFC-brugere tidligere har blæst ham op til.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han har ikke klasse til den bedste halvdel.
[i]\"Sebber, du er 17 år eller deromkring, tænd en joint og lyt til noget Kidd med dine homies for hælved og lad være med at snakke om moraler. Du kan blive gammelklog når du bliver gammel.\"[/i]
Har vi ikke lige lovlig meget respekt for United?

Hold fast Enrique har været elendig, de sidste par kampe

Kelly har været bedste mand, indtil videre. Hvis han fortsætter, er han at foretrække frem for GJ
Kværulant, Jelle. Et B-hold består som regel af de næstbedste spillere. Hvad hulen årsagen til deres fravær er, kan være bedøvende ligegyldigt i den sammenhæng. Jeg sagde jo ikke ligefrem noget om at Ferguson sparede de bedste..
Vi mangler også spillere. Og ligeledes nøglespillere.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Enrique har vel været en af de absolut bedste på den plads i PL, børn.
Annonce