Har i overvejet hvad jeres alternativ er til Jose Enrique?
Flere af jer lyder PISSE forkælede, ret beset er der vel kun 3-4 klubber der har en bedre venstreback i Premier league.
Iøvrigt tror jeg gerne at Arsenal vil bytte Santos for Enrique
Det er sgu lidt underholdende læsning, taget i betragning hvordan størstedelen af Liverpools fans var overlykkelige for den signing da han blev hentet.
Se fx kommentarererne under denne artikel:
http://www.bold.dk/snak/…&id=2324459.
Alle spillere kan have en formnedgang, og Enrique er pt inde i hans vel nok dårligste periode siden skiftet til engelsk fodbold.
Støt dog op om jeres spillere istedet for det tuderi, det er satme ikke til at holde ud.