Snak

Mere indhold efter annoncen
Store klubber har mange gode spillere. Det er ikke Everton, hvor der er stor forskel mellem spillernes niveau.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Sjovt at Enrique er mål for trolls. Der er en anden spanier på banen, hvis præstationer leder til hovedrysten, men det er selvfølgelig et emne for en anden klubtråd.
Prisværdigt fairplay fra Kennys side med Carragher på midten når nu United stiller med et B-hold. I kan - heller ikke idag - løbe fra favoritværdigheden.


Er definitionen på et b-hold ikke, at man spare stamspillerne?
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Hvordan har kampen været? Er lige kommet tilbage fra kamp. Ser ud til at være god knald på.
Hvordan har kampen været? Er lige kommet tilbage fra kamp. Ser ud til at være god knald på.
Det har været god, med to hold som gerne vil vinde. Og en fremragende dommer som ikke ødelægger rytmen.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak. Ja, dommeren virker til at have styr på tingene. Ser ud til, at en tilfældighed kommer til at afgøre det. Ingen af holdene har rigtig overtaget, men sådan skal en cup-kamp sgu´ også være.

Edit: Ok, LFC har overtaget nu. Lækkert. Kom nu!
Gode gamle Kuyt kan man sgu altid regne med, hva´?
https://enywulandari.files.wordpress.com/2014/11/lippi1.jpg
HAhaha SÅDAN Kuyt!

Sjovt nok, og ikke engang i Trollmode ser David De Gea endnu engang ikke helt heldig ud.

Afslutningen er ikke imponerende, men alligevel god nok til at bringe jer foran.

Og så er det iøvrigt direkte elendigt at han ikke gør det til 3-1
Tak Smalling, for at ophæve off-siden!
Endelig Kuyt. Og Karma ramte Evra.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce