Snak

Mere indhold efter annoncen
\o/.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Jeg tror det var dårlig opdækning og ikke karma..
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Karma.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Carroll gjorde det jo pisse flot i dag imo, håber det er et tegn.
Hey dude. Fan af: - Liverpool - Valencia Liverpool from cradle to grave, Liverpool till I die!
Liverpooooooool FC <3
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du manglede dot.
&#1641;&#3663;&#815;&#865;&#3663;&#1782; “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Nu så jeg kun 2. halvleg, men De Gea så skidt ud i flere episoder.

Fedt, vi tager begge cups!
Carroll MOM stærkt efterfulgt af Kelly.
Samarbejdet mellem Agger og Skrtel er også genialt.
Og endelig fik Kuyt sit 50. mål!
Hårdt at sige det er Evras opdækning. Smalling falder, mens resten af kæden står, og så ophæver han offsiden på Carroll og Kuyt. Klart Evra kommer til at se dum ud. Men jo, han stod langt fra Kuyt, men det er ikke hans fejl alene.

EDIT: Var det fra målspark? Glem det! :)
Og endelig fik Kuyt sit 50. mål!
Det er vist i PL.
&#1641;&#3663;&#815;&#865;&#3663;&#1782; “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce