Redigeretlør 28. jan 2012
Hårdt at sige det er Evras opdækning. Smalling falder, mens resten af kæden står, og så ophæver han offsiden på Carroll og Kuyt. Klart Evra kommer til at se dum ud. Men jo, han stod langt fra Kuyt, men det er ikke hans fejl alene.
EDIT: Var det fra målspark? Glem det! :)