Snak

Mere indhold efter annoncen
My bad.
Det skal du ikke tænke på. Jeg har selv tænkt det således i lang tid. Og har endda håbet på at mål nr. 50 ville komme i en CC kamp ved en tidligere lejlighed.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Og Newcastle mangler Tioté, Ba og Cissé.. Who gives a flying fuck?


Du brokker dig over United mangler spillere, men nu trækker du i land. Fornuftigt.

Endelig Kuyt. Og Karma ramte Evra.


Jeg tænkte det samme. Perfect week.
Og at det lige er Evra der laver fejlen, gør kun bedre.

Efter KK justerede til 4-5-1 (4-3-3) så det meget bedre ud. God 2. halvleg, og super at se Daniel Agger score.

YNWA

EDIT: Kommentatoren nævnte også at det var Kuyts mål nr. 50. Men dem kan man heller aldrig regne med.
Imo var Agger MoM - Han gjorde det (igen) skide godt dernede, og klarede situationer der kunne have været farlige. Målet hjælper selvfølgelig også på det.
-If you are here, who is out finding the cure for cancer?!-
Tillykke med sejren, det var fortjent.

Og så synes jeg i øvrigt det er rart, at trådene ikke drukner i snak om dommerhjælp og svindel, som andre klubtråde gør det, når rivaler mødes. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange siders tuderi Smallings "hands" eller Maxi´s tofodstackling havde medført i en Barca-Real Madrid kamp.
Fernando Torres says he\'s been wearing a t-shirt under his top and will reveal it when he next scores. It reads \"Save The Chilean Miners\".
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tænkte det samme. Perfect week.
Og at det lige er Evra der laver fejlen, gør kun bedre.
Ja, at tro det er alt andet end Karma, som spiller ind, er det første skridt i leddet; fornægtelse.

Efter KK justerede til 4-5-1 (4-3-3) så det meget bedre ud. God 2. halvleg, og super at se Daniel Agger score
Ja, en kæmpe fejl af Kenny at spille med Carragher, men det var vel en slags fødselsdagsgestus. Han må se at holde op med at prøve at kompensere for en manglende def. midt på disse måder. Og herligt for Agger - det har han ærlig fortjent.

EDIT: Kommentatoren nævnte også at det var Kuyts mål nr. 50. Men dem kan man heller aldrig regne med.
Næ. Kuyt har scoret 65 mål(14+11+14+10+14+2) i LFC. 49 i PL.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Tak, Bjarke. Det var en god kamp, og cadeau til begge hold for at det blev således. Og en dommer som forstod at han ikke skulle sætte sig selv i centrum, men lade spillet flyde så vidt muligt.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Liverpool AGF
Tak, Bjarke. Det var en god kamp, og cadeau til begge hold for at det blev således. Og en dommer som forstod at han ikke skulle sætte sig selv i centrum, men lade spillet flyde så vidt muligt.


Man har i hvert fald en god smag i munden som LFC mand, med tanke på at sejren kom - og i slut minutterne. Det syntes at være Uniteds specialitet at afgøre kampen til sidst.

Old Trafford havde ikke været sjovt, hvis det var blevet uafgjort.

Kuyt is back?! :)
Det er i øvrigt aldeles patetisk, at I fortsat bebrejder Evra i en sag, hvor der ikke alene er truffet en afgørelse hos FA, men hvor jeres klub også har accepteret straffen, således at sagen kan lukkes.
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Annonce