Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, det må ganske svært at forstå. Især med tanke på de utrolig klare beviser i sagen. Man forstår ikke Liverpool er efter ham på nogen måde..
Wise Men Say...
Hehe
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
"Du brokker dig over United mangler spillere, men nu trækker du i land. Fornuftigt."

Det var dog alligevel nogle mindre begavede brugere I har fået Jer herinde.

Brokker mig!? Hehe, jeg vandt flere tusinde på den opstilling..
http://onside.dk/nyheder…ikke-sejren
Denne overskrift passer overHOVEDET ikke med det Gerrard siger! Hvis han endelig har sagt det, bør det vel stå i artiklen, hvilket det ikke gør..!
Det er i øvrigt aldeles patetisk, at I fortsat bebrejder Evra i en sag, hvor der ikke alene er truffet en afgørelse hos FA, men hvor jeres klub også har accepteret straffen, således at sagen kan lukkes.
Der er meget du ikke forstår. Troede man skulle være god til at grave under overfladen, når man var journalist. Men hvad, evner er vel ikke et krav i dag.

Kan du vræle over i din egen tråd?
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Har du haft en god dag Blivikkefanatisk!?

Jeg synes det var en fornøjelig kamp at se.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Ja. Det var en god dag, og god kamp. Det er godt at forudse at karma ville træde i kraft, og få ret.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Hvilken karma snakker du om?

For lige at være med.

Lyder glimrende ellers. Det må næsten være lige som at slå Watford ude.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Man har i hvert fald en god smag i munden som LFC mand, med tanke på at sejren kom - og i slut minutterne. Det syntes at være Uniteds specialitet at afgøre kampen til sidst.
Hævn serveres bedst med ironi.

Old Trafford havde ikke været sjovt, hvis det var blevet uafgjort.
Jo, da.

Kuyt is back?! :)
Han har spillet fint de sidste to kampe.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Hvilken karma snakker du om?

For lige at være med.
Det er en længere historie. Spørg Kongen. Den korte version. Karma opretter altid balancen på et tidspunkt.

Lyder glimrende ellers. Det må næsten være lige som at slå Watford ude.
Det er altid sjovt at slå United. Og høre på United fans bagefter.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce