Ja, det må ganske svært at forstå. Især med tanke på de utrolig klare beviser i sagen. Man forstår ikke Liverpool er efter ham på nogen måde..
Wise Men Say...
Det er i øvrigt aldeles patetisk, at I fortsat bebrejder Evra i en sag, hvor der ikke alene er truffet en afgørelse hos FA, men hvor jeres klub også har accepteret straffen, således at sagen kan lukkes.Der er meget du ikke forstår. Troede man skulle være god til at grave under overfladen, når man var journalist. Men hvad, evner er vel ikke et krav i dag.
Man har i hvert fald en god smag i munden som LFC mand, med tanke på at sejren kom - og i slut minutterne. Det syntes at være Uniteds specialitet at afgøre kampen til sidst.Hævn serveres bedst med ironi.
Old Trafford havde ikke været sjovt, hvis det var blevet uafgjort.Jo, da.
Kuyt is back?! :)Han har spillet fint de sidste to kampe.
Hvilken karma snakker du om?Det er en længere historie. Spørg Kongen. Den korte version. Karma opretter altid balancen på et tidspunkt.
For lige at være med.
Lyder glimrende ellers. Det må næsten være lige som at slå Watford ude.Det er altid sjovt at slå United. Og høre på United fans bagefter.