“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly
Satme skidt. Alt for lidt gnist i vores spil. Den eneste der kan slå en bold, der kan bryde kæderne er åbenbart Matip. Keita er alt for passiv og Big Shaq er usynlig.
Det er sjældent man har mulighed for, at kritisere Van Dijk, men han slipper Maguire på det indlæg. Fin start på kampen, men det blev en anelse for tilbagelænet mod slutningen. Forhåbentlig kan Klopp få justeret på taktikken i pausen.
Lå i luften? De har ikke haft en skid, ud over den ene chance på hovedstød.
Elendigt at give sådan et frispark til et hold med Harry. Iøvrigt en Harry som burde stå ude i badet nu. Der var ikke nogen der havde hentet Mane i den situation...