Snak

Mere indhold efter annoncen
Tja. Sidste mand giver jo ikke automatisk rødt længere og det kan sagtens forsvares at bolden var på vej over mod Evans. Selvom Mane rigtigt nok er hurtigere.

Men jeg havde da også gerne set den give rødt, på den måde havde Harry ikke scoret.
Ikke rødt - det skal være en oplagt scoringsmulighed.

For hunden jeg har bange anelser for kampen. Synes Pool ser rystende uengagerede ud.
Selvfølgelig er det ikke rødt. Bolden er på vej ud af. Var det bold i midt i banen så var det klokkeklar rødt.
Håber Fabinho står på banen fra 2. Halvlegs start i stedet for Keita. Men det tror jeg ikke Klopp gør.
Utroligt at man så åbenlyst må trække en nødbremse uden at se rødt. Men hvis reglerne er sådan, får det være. Derudover er det ikke helt uretfærdigt, at Leicester får scoret. Liverpool skal finde den aggressive attitude frem igen og ikke stå tilbage i eget felt og cleare. Baneforholdene er dog desværre ikke til det tempofyldte angrebsspil, vi normalt praktiserer.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Henderson gør det egentlig meget pænt på den back.
YNWA
Jeg kan ikke lide den her kamp.. Forsvaret virker underligt passive når Leicester er i feltet
FCM Liverpool
Midtbanen er ligeledes nemt at overløbe.
Jesus altså...
FCM Liverpool
Det var satme godt der ikke var mål. Offside var der jo på Leicester
Annonce