Tja. Sidste mand giver jo ikke automatisk rødt længere og det kan sagtens forsvares at bolden var på vej over mod Evans. Selvom Mane rigtigt nok er hurtigere.
Men jeg havde da også gerne set den give rødt, på den måde havde Harry ikke scoret.
Men jeg havde da også gerne set den give rødt, på den måde havde Harry ikke scoret.