Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold nu kæft et straffe han over ser der. Og rødt kort. Det er skidt
Hvor er det ringe dommerarbejde...
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Lol, så er der fandeme ikke straffe?!?!
Klart straffe...
Liverpool FC og New Orleans Saints
Sørens. Det lugtede af straffe.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, så er det heller ikke nemt. Dommerne er helt væk, overser ligeledes en stor offside på Leicesters chance.
Vi har ikke kendelserne på vores side idag...
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Hvis Fabinho bare kan humpe, så kan han fint erstatte Keita snarest muligt.
Suk...

Han skulle nok have overspillet situationen. Det er åbenbart den eneste måde man kan få straffe på.

Elendigt dommerarbejde.
Aner ikke hvordan mit indlæg havnede her - beklager
Annonce