Snak

Mere indhold efter annoncen
Har du klikket på korrekt tråd, Wise?
Der skal ikke meget til før det er farligt i vores felt.
YNWA
Det er en svær bane at spille på.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Det er godt nok ikke meget vi har set til Salah idag
FCM Liverpool
For fanden hvor dommeren da stjæler nogle store muligheder i denne kamp. Mané helt alene i det lille felt og IKKE offside. Man bliver træt og gammel.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er åbenbart også en svær bane, at være dommer på. Manglende straffe til Keita, en forkert dømt offside på både Vardy og Mané og manglende offside på Maquire, da han header på tværs. Nuvel, offside kendelserne har alle været hårfine, men det er alligevel mange fejldomme af anseelige størrelser.
Nå ja. Så lukker vi da lige Spurs med ind i kampen om PL igen.
Er du gal en festen præstation hele vejen rundt.
Alt godt hvis Sturridge lige laver en basse til sidst.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Skidt kamp, mest af Liverpool selv, men skarpt forfulgt af Atkinson.
Januar har bare været en spillemæssig nedtur. Håber snart vi kommer igang igen.
Annonce