FOR FANDEN DA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvordan fanden kan man lukke et mål ind med 1 minuts tillægstid og bolden på egen banehalvdel 20 sekunder inde i tillægstiden!? FUCK!
Snydt for straffe på Keita... Ellers elendig kamp.
Hvordan fanden kan man lukke et mål ind med 1 minuts tillægstid og bolden på egen banehalvdel 20 sekunder inde i tillægstiden!? FUCK!
Snydt for straffe på Keita... Ellers elendig kamp.
You'll Never Walk Alone