Leicester spiller en god kamp, det skal man osse have med. Det var en kamp vi sagtens kunne have tabt, synes de har de største chancer, selovom jeg ikke har tjekket Xg endnu. Jeg er mest ærgelig over det åndsvage frispark Robbo giver væk. Kendelserne gik ikke vores vej idag, men det skal ikke være nogen undskyldning. Vi spillede bare ikke så godt idag, om det var banen el presset ved jeg ikke, men indimellem er der bare disse kampe, som er svære.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly