I øvrigt så man flere gange VVD tog sig til anklen. Håber ikke det er noget, men mon ikke han var taget ud hvis der havde været noget alvorligt
Snak
tors 31. jan 2019
Da jeg hørte om vejret og mulighed for aflysning tænkte jeg egentlig, fedt fedt fedt, så vi kunne få TAA mfl. klar.
Banen var klart til Leicester fordel.
- langsom boldomgang betød at vi ikke kunne holde et tempo som ville give os mulighederne mod en modstander der stod ekstremt dybt.
- Som alle andre blev Keita også ramt af banen, og det er sgu synd når han endelig blev brugt på en central position. Han bliver god for os - bare vent.
- Henderson på backen... tjaa, han har vel den bedste fod på holder i forhold til at lave et kryds el indlæg, så på den måde giver det fint mening.
- Gini er et monster. Kæft hvor er jeg vild med ham altså. FREMRAGENDE og mega undervurderet spiller. Han kan jo alt med den bold, bortset fra at score. Forståeligt han er den med flest kampe under Klopp. (Mener jeg at have læst)
- Henderson snorksover på sin markering ja, men der er offside, så det er vel ok hehe...
- Atkinson misser et straffespark, og man kan jo kun gætte på hvad han ser/ikke ser. Det er sådan spillet er. Det kan ikke bringe mit pis i kog, men det er da ærgeligt, når Mo er så sikker på straffe som han er.
- aldrig rødt kort i situationen med Mané. Mané ville komme i 1-1 duel med en anden forsvarsspiller, og det er ikke oplagt scoringsmulighed. Tætter på mål, måske... men kun på en god dag synes jeg.
Vi fik et point og er nu 6 foran City.
De skal nok tabe flere point, ligesom os, så det ser fint ud. Som Morten Bruun (i øvrigt fremragende kommentator) sagde: "Det er kun i cykelløb, det er bedst at ligge på hjul".
Banen var klart til Leicester fordel.
- langsom boldomgang betød at vi ikke kunne holde et tempo som ville give os mulighederne mod en modstander der stod ekstremt dybt.
- Som alle andre blev Keita også ramt af banen, og det er sgu synd når han endelig blev brugt på en central position. Han bliver god for os - bare vent.
- Henderson på backen... tjaa, han har vel den bedste fod på holder i forhold til at lave et kryds el indlæg, så på den måde giver det fint mening.
- Gini er et monster. Kæft hvor er jeg vild med ham altså. FREMRAGENDE og mega undervurderet spiller. Han kan jo alt med den bold, bortset fra at score. Forståeligt han er den med flest kampe under Klopp. (Mener jeg at have læst)
- Henderson snorksover på sin markering ja, men der er offside, så det er vel ok hehe...
- Atkinson misser et straffespark, og man kan jo kun gætte på hvad han ser/ikke ser. Det er sådan spillet er. Det kan ikke bringe mit pis i kog, men det er da ærgeligt, når Mo er så sikker på straffe som han er.
- aldrig rødt kort i situationen med Mané. Mané ville komme i 1-1 duel med en anden forsvarsspiller, og det er ikke oplagt scoringsmulighed. Tætter på mål, måske... men kun på en god dag synes jeg.
Vi fik et point og er nu 6 foran City.
De skal nok tabe flere point, ligesom os, så det ser fint ud. Som Morten Bruun (i øvrigt fremragende kommentator) sagde: "Det er kun i cykelløb, det er bedst at ligge på hjul".
Liverpool FC - Y.N.W.A
🕊️His name is Diogo🕊️
tors 31. jan 2019
Læste lige lidt ude på artiklerne....-:) højt niveau som sædvanligt......-:)
Er der et el andet jeg misser omkring snerydningen ?
Jeg siger ikke, at LFC har spekuleret i det. Vi ved jo selv, at når vi spiller på udebane i de varme måneder, så vander hjemmeholdet ikke banen el osse meget lidt. Men jeg kan bare ikke få øje på hvad fordelen skulle være igår. Begge hold havde jo en halvleg “med den gode side”, altså hvis der var sådan en med det vejr....-:)
Læste at det havde taget James Peache 2 timer at aflevere sin søn i skole og John Lennon lufthavnen havde vidst osse været lukket igår.
Er der et el andet jeg misser omkring snerydningen ?
Jeg siger ikke, at LFC har spekuleret i det. Vi ved jo selv, at når vi spiller på udebane i de varme måneder, så vander hjemmeholdet ikke banen el osse meget lidt. Men jeg kan bare ikke få øje på hvad fordelen skulle være igår. Begge hold havde jo en halvleg “med den gode side”, altså hvis der var sådan en med det vejr....-:)
Læste at det havde taget James Peache 2 timer at aflevere sin søn i skole og John Lennon lufthavnen havde vidst osse været lukket igår.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly
Redigerettors 31. jan 2019
Vi fik et point og er nu 6 foran City.
Desværre kun 5, men det vigtige var at vi trak fra.
Omkring konspirationteorierne med sne på banen, så ved vi jo slet ikke om det er sket med Leicester´s accept eller hvad. Tror heller ikke der er reglerne om noget som helt.
Det er jo på ingen måder givet at det er en fordel for Liverpool. Pladder på pladder.
Mange herinde ynder jo også at kalde Klopp for en hykler hvergang han enten bliver fejlciteret eller udtaler sig korrekt om en dom eller mangel på.
tors 31. jan 2019
@YNWA
Det drejede sig om at banen ikke var optimal fra start, det er hvad det er. MEN i pausen blev kun den ene banehalvdel ordnet, hvilket var den som Liverpool tilfældigvis skulle angribe på.
Jeg synes det er en lidt ærgerlig taktik at køre, men jeg har heller ikke helt styr på hvor meget de forskellige klubber spekulerer på bane-plejning.
Lige den her var relativ iøjnefaldende til Liverpools favør :)
Det drejede sig om at banen ikke var optimal fra start, det er hvad det er. MEN i pausen blev kun den ene banehalvdel ordnet, hvilket var den som Liverpool tilfældigvis skulle angribe på.
Jeg synes det er en lidt ærgerlig taktik at køre, men jeg har heller ikke helt styr på hvor meget de forskellige klubber spekulerer på bane-plejning.
Lige den her var relativ iøjnefaldende til Liverpools favør :)
tors 31. jan 2019
Lige den her var relativ iøjnefaldende til Liverpools favør :)
I og med 2. halveg sluttede 0-0 så var det vel til ingens fordel.
tors 31. jan 2019
@EmilT
Men som jeg forstod det på Morten Bruun, så væltet det ned med sne inden kampstart og man havde kun nået og rydde det ene felt. Det var osse det man kunne se, da kampen startet. Nu tror jeg LFC vandt lodtrækningen, da man altid gerne vil angribe ned mod The Kop i 2.halvleg. Hvis man så havde valgt at rydde Anfield Road enden i pausen ( ved ikke hvor meget man lige kan nå i en pause), så havde Leicester vel fået en fordel, da de så havde spillet 2 halvlege med felter der var ryddet for angriberne. Så jeg kan stadigvæk ikke se at det skulle være en fordel for LFC.
Men som jeg forstod det på Morten Bruun, så væltet det ned med sne inden kampstart og man havde kun nået og rydde det ene felt. Det var osse det man kunne se, da kampen startet. Nu tror jeg LFC vandt lodtrækningen, da man altid gerne vil angribe ned mod The Kop i 2.halvleg. Hvis man så havde valgt at rydde Anfield Road enden i pausen ( ved ikke hvor meget man lige kan nå i en pause), så havde Leicester vel fået en fordel, da de så havde spillet 2 halvlege med felter der var ryddet for angriberne. Så jeg kan stadigvæk ikke se at det skulle være en fordel for LFC.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly
tors 31. jan 2019
Det er jo ikke noget nyt, at hjemmehold i halvlegen udelukkende favoriserer at optimere den banehalvdel de skal angribe imod. Derfor er det stadig dårlig stil.
Jeg kan dog ikke helt se fordelen, da et af Leicesters lod, lå i tilfældighederne omkring opspillet i vores felt, hvilket vi så 2 gange i 1. halvleg ved Allison - og det havde da været karma, hvis de havde scoret på det i 2. halvleg..
Jeg kan dog ikke helt se fordelen, da et af Leicesters lod, lå i tilfældighederne omkring opspillet i vores felt, hvilket vi så 2 gange i 1. halvleg ved Allison - og det havde da været karma, hvis de havde scoret på det i 2. halvleg..
tors 31. jan 2019
Skal vi ikke satse på at Liverpool har en kanin i ærmet, og Timo Werner så starter på bænken for os mandag aften :) Nej vel, men tanken er rar.
Chelsea og Bayern er åbenbart blevet enige om at Odoi skifter til sommer, ihvertfald ifølge BILD, så bruger de ikke også penge på Werner :)
Chelsea og Bayern er åbenbart blevet enige om at Odoi skifter til sommer, ihvertfald ifølge BILD, så bruger de ikke også penge på Werner :)
tors 31. jan 2019
Som sagt, jeg siger ikke at man ikke har spekuleret i det. Jeg kan bare stadigvæk ikke få øje på fordelen, banen var jo allerede “smadret” inden kampen gik i gang med alt det sne der var faldet i løbet af dagen.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”
Bill Shankly