Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå men. Synes jeg læste at det ser værre ud med Gomez nu, og at han skal opereres. Lovren også skadet igen og formentlig ude mod WH.
De konstante defensive problemer kan sagtens komme til at koste i sidste ende, og man sidder stadig og tænker, hvorfor skulle Clyne lejes ud da det var midt i problemerne, hvorfor.
Clyne kan ikke spille midterforsvarer, og selv da Clyne var i klubben, var Milner foran ham til backen.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Med Gomez ude er der kun TAA som HB. Milner var vel kun foran Clyne pga. hans skade. Vi så mod CP at Milner har sine begrænsninger med hurtige kantspillere. Den ene kamp Clyne fik inden hans skifte gjorde han de jo også overraskende godt. Jeg mener stadig det var et sats at skille sig af med ham her i januar.
Glipper mesterskabet vil der jo nok være lynch-stemning over for Klopp. Vi fans søger jo altid en grund til elendighederne.
Men ingen grund til at tage sorgerne på forskud. Vi fører jo stadig med 5 :)



Der findes vel heller ikke en bedre 1-mod-1 spiller end Zaha i hele Premier League? Selv Clyne ville have været udfordret overfor Zaha.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Clyne røg jo af holdet igen efter Man. Utd.-kampen, og Milner var imellemtiden blev klarmeldt og spillede den efterfølgende kamp på højreback . Desuden kan Klopp tydeligvis se kvaliteter i Milner som back-spiller. Det var trods alt der, han brugte ham til at begynde med.

Hvis KLopp skal lynches, fordi han foretrækker Milner som backup i stedet for Clyne, så må det vel være sådan.
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er skidt med Gomez, hvis det ender med at han skal opereres. Selvom PL er klart det vigtigste i denne sæson, så kommer vi til at spille med Matip og Lovren i det første opgør imod Bayern på Anfield. Det er vel og mærke hvis de “2 glasben” er klar...-:) Det er jo ikke sådan man tænker, at vi spiller til nul i det opgør....:-) !
Trent må være tæt på at komme tilbage, så han trænet med bold igår på Melwood, dog ikke med holdet.

Så lykkedes det at komme af med Markovic og det har godt nok været et dyrt bekendtskab for LFC. En ren “Everton handel” økonomisk....:-) ! Nå lad os håbe Markovic kan få gang i sin karriere igen i Fulham. De skulle vidst have fået ham gratis. Men alle klubber render jo ind i de her aftaler, som bare er pokkers dyre, når en spiller har en god kontrakt og ikke har travlt med at komme videre.
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Anfield HQ skriver:

Trent Alexander-Arnold is still two weeks away from being ready for selection, despite making positive steps, while Dejan Lovren has had a recurrence of a hamstring issue.


Ved ikke hvor de har det fra, men det lyder da ikke godt.
#56 Connor Randall er udtaget til PL-truppen for resten af sæsonen. Det er fint nok, da han kan spille begge backs.
Læste lige lidt stats på CB possitionen :

Injuries suffered by current 4 CBs of top 6 teams since August 15-16:

Liverpool 33
City 23
Spurs 9
Chelsea 15
Arsenal 29
Utd 19

Most games missed due to injury:
Kompany 99
Gomez 84
Jones 74
Lovren 46
Smalling 44
Vertonghan 41

Most individual injuries by a CB:
Lovren 19
Sokratis 15
Kompany 14
Jones 9

“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
“Nå lad os håbe Markovic kan få gang i sin karriere igen i Fulham. De skulle vidst have fået ham gratis. Men alle klubber render jo ind i de her aftaler, som bare er pokkers dyre, når en spiller har en god kontrakt og ikke har travlt med at komme videre.”

Markovic tjente vist “kun” £30.000 i ugen. Han har ikke været en enorm udgift rent lønmæssigt, men det har givetvis været en for høj løn for en klub som Anderlecht.




James Pearce har begået tre længere artikler med udgangspunkt i interviews med forskellige folk i klubben. Den tredje artikel fokuserer på akademiet og særligt angriberne.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/bobby-duncan-paul-glatzel-third-15768572
"The problem with my life is that I've said too much shit in the past and no-one forgets it"
Annonce