Vi skal sgu vinde mod et så amputeret WH-mandskab. Næsten alt der er værd at frygte ved det hold er meldt ude med skader. Selvfølgelig er vi også ramt på skader, men vi burde stadig stille med et hold som er klasser bedre end WH
DIAZ MIO!
Salah er forøvrigt blevet valgt til månedes spiller i PL
Spørgsmålet er mere om det er hos fansene eller spillerne, at nervøsiteten ligger. De virkede da fokuserede imod Leicester