Snak

Mere indhold efter annoncen
Jahhhhh Mane !
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Fanden sker der for liniedommeren?
Ahh!

Dejligt med et offside-mål. Så der medvind igen!
YNWA
Gal den var tydelig den offside. Men vi siger tak
Ja helt vildt ! Det tager vi med...:-)
“Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.” Bill Shankly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det mål burde aldrig have fået lov at stå.
Forhåbentlig kan Keita oppe sig i resten af kampen, for jeg er på ingen måde tryg når han skal drive bolden frem fra en lidt dybere position.
Bare tag imod gaverne. Sidste uge blev Liverpool frataget et straffe. De ting udligner sig, siger man.
Men vi har satme også haft mange kendelser imod, så lidt retfærdighed er der til :)
SÅDAN!!
Jeg forstår ikke hvordan det var et mål, men vi har brug for det
Keita ser bare tung og ugidelig ud..

Han bruger for lang tid på bolden tit og ofte..
Annonce