Ronaldo er ikke angriber og vil heller ikke blive brugt som angriber i Real Madrid. Det er rigtigt han blev brugt på toppen (hvilket i nogle tilfælde var en taktisk fejl), men det var mest som et alternativ. Hvis CR er angriber er Rooney fløjspiller.
Alternativ? Ahhh den må du længere ud på landet med. Ronaldo blev ofte brugt som angriber i den netop afsluttet sæson, også selvom man havde angribere for 500 mil på bænken. (Tevez, Berbatov)
Og ja, Rooney har spillet en del kampe på kanten, akkurart som Kuyt har spillet angriber og kantspiller. Sjovt nok har de begge scoret 12 gange.