Meget muligt men en erstatning for Ronaldo skal ikke findes i angrebet. Hans forcer lå på kanten og i det brede spil. Mod de små hold har de kunne ladet sig gøre, men mod de store er han blevet pakket sammen.
Undtagen mod Tottenham hvor han blev sat op foran, men scorede sit mål fra kanten og det andet var et straffe.
Synes egentlig det lidt tåbeligt vi har denne diskussion. Det er tydeligt Ronaldo og holdet har spillet bedst når Ronaldo har ligget på kanten hvor han har mere plads og kan skære ind i banen. Udover det har han også lavet en del assist derfra og mål derfra.
Og Rooney er heller ikke kantspiller. Det er en åndssvag idé SAF har fået med at ligge ham derud. Han skal ind i boksen hvor han spiller bedst.
Undtagen mod Tottenham hvor han blev sat op foran, men scorede sit mål fra kanten og det andet var et straffe.
Synes egentlig det lidt tåbeligt vi har denne diskussion. Det er tydeligt Ronaldo og holdet har spillet bedst når Ronaldo har ligget på kanten hvor han har mere plads og kan skære ind i banen. Udover det har han også lavet en del assist derfra og mål derfra.
Og Rooney er heller ikke kantspiller. Det er en åndssvag idé SAF har fået med at ligge ham derud. Han skal ind i boksen hvor han spiller bedst.