Snak

Mere indhold efter annoncen
Andib, det er ikke meget jeg kender til ham, men han laver ligesom Ronaldo i de unge år en del finter.

Han er ikke nogen goal-getter, men nu er det vel heller ikke det han skal købes som.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
@Razz

Tjaa efter hvad jeg har læst om ham er han en meget alsidig angriber der kan spille på begge fløje.
Manchester United Chicago Bulls
Defensiv midtbane siger i?

Lucas fra Liverpool ;)

Så mange penge har Liverpool ikke til rådighed ;)


Ha ha ha, det har du nok ret i!
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Kroesus, alsidig er nok at tage munden for fuld med den scoringsratio

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Suk, i stedet for at hylde manden der for alvor satte en tyk streg under Uniteds dominans i moderne fodbold, skal han svines...


http://ekstrabladet.dk/s…1180959.ece
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han bliver da ikke svinet.

Det var da tydeligt for enhver, at der i forbindelse med de to udskiftninger var uenighed ligesom du nok ikke skal oversætte det engelske monster med det danske monster.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Ronaldo har ikke fortjent at blive svinet.
Roy Keane og Cantona lavede begge svinestreger der mindst er lige så grimme at se på som Ronaldo´s, men det får os ikke til at hade dem ud af ingen ting.

Folk der sviner Ronaldo til, ved de kommer til at savne ham.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Og det er kun én journalist der skriver det.

Sidste sommer var der stor antipati mod Cristiano fordi han bare ville smutte. I år lader det altså til, at United fans har vænnet sig til tanken, og de fleste der har skrevet på diverse fora lader til at mene det er en fin handel.
Men vi behøver jo ikke ønske ham held og lykke, når han nu vil væk fra den klub vi alle mener man bør hølde nær for livet.

Og der er da heller ikke mange United fans der kan sige sig fri for at være totalt irriteret over Cristiano, når han har udvist attituder og skuespil under kampene, når han burde have fokuseret på spillet i stedet.
Ronaldo har ikke fortjent at blive svinet.
Roy Keane og Cantona lavede begge svinestreger der mindst er lige så grimme at se på som Ronaldo´s, men det får os ikke til at hade dem ud af ingen ting.

Folk der sviner Ronaldo til, ved de kommer til at savne ham.

Men afsavnet af Ronaldo vil ikke være nær så stort som de to andre af to væsentlige grunde.
1: De to andre spillere var Unitedspillere for livet, og stoppede kun fordi de var for gamle.
2: Vi får en stor bunke penge for Cristiano, som vi kan købe rigtigt gode erstatninger for. Det kunne vi ikke med de andre to spillere, da de enten stoppede, eller var i en så høj alder, at Keano ikke indbragte mange håndører i dagens fodboldverden.
@Crazy

Jeg forstår dig, men folk der sviner Ronaldo til ved at han er en vigtig brik.
Keane stoppede ikke helt, han smuttede til Celtic, omend det ikke var en plan for at spille på en lidt lavere plan tør jeg ikke sige.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Annonce