Det er da ikke isoleret til en journalist. Den holdning er da det gennemgående billede derovre. Alene the Guardian har i dag tre artikler over temaet om en stor, stor spiller med en ikke ubegrænset personlig appel.
Jeg har det på præcis samme måde. Hvis jeg rendte ind i Ronaldo i en bar, ville jeg da helt sikkert købe en runde til ham. Dertil har han da ubetinget bidraget med for meget. Men jeg er til gengæld usikker på, om jeg ville drikke dem sammen med ham. Uanset hvor meget han end tryglede.
!!!VILLA!!!BENZEMA!!!RIBERY!!!
Jeg har det på præcis samme måde. Hvis jeg rendte ind i Ronaldo i en bar, ville jeg da helt sikkert købe en runde til ham. Dertil har han da ubetinget bidraget med for meget. Men jeg er til gengæld usikker på, om jeg ville drikke dem sammen med ham. Uanset hvor meget han end tryglede.
!!!VILLA!!!BENZEMA!!!RIBERY!!!