Snak

Mere indhold efter annoncen
Han spiller hovedesageligt angriber, men spiller til tider også ude på kanten(ret mig endelig Razz).

Hvis han skulle spille for United, tror jeg Ferguson ville bruge ham som kant spiller, da han nok ville få problemer med ´store´ centerforsvar.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Han bliver jo heller ikke på nogen måde en bomber. Hans målsnit i Roma er på ca 0.25 pr. kamp. Han kan dog mange andre ting.

Men ellers en rigtig udmærket spiller, hvert fald af det jeg har set(og folket i Romatråden virker glade for ham)Men hvis vi skal købe ham, så afhænger min mening meget af den evt. pris. Desuden ville spillere som Benzema, Aguero altid være at foretrække. Men selvfølgelig er prisen også derefter.

Vi skal simpelthen have fat i Ribery, han er den eneste som reelt kan erstatte Ronaldo. Valencia er god, men en klassespiller er han trods alt ikke.
Jeg tror Alexis Sánchez ville være det perfekte køb, især når han får SAF som træner.
Wise Men Say...
Scouse, som oftest i venstre side eller midt for.

Han kan dog også spille i højre side.

Hans målgennemsnit er ikke imponerende, men kommer han til United, så vil de være i boldbesiddelse og spilstyrende oftere end tilfældet er for Roma og det vil passe en spiller som Vuci ganske godt.

Men med salget af Ronaldo har man jo ikke per se mistet et antal mål pr. sæson. Jeg gætter på at Berba vil øge sin andel i næste sæson.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
"Men med salget af Ronaldo har man jo ikke per se mistet et antal mål pr. sæson. Jeg gætter på at Berba vil øge sin andel i næste sæson."

Både Rooney og Berba skal trods alt øge deres målhøst betydeligt, for at det vil udgøre antallet af mål (og assists) Ronaldo plejer at score. Vi snakker omkring 10 mål ekstra pr. spiller, og så skal Valencia (eller hvem I nu henter) også nette et par gange. Jeg siger ikke det er umuligt, Berbatov har jo før ligget på et højere målgennemsnit, men specielt Rooney skal til at score oftere.

For lige at blive ved statistikken, så har I ikke siden 04/05 scoret så få mål, som I gjorde i år. Det var selvfølgelig ikke så problematisk denne sæson på grund af det gode forsvar, men det bliver da spændende at se, hvordan Ferguson får gang i målscoringen igen uden Ronaldo (og Tevez?).
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Arsenals samlede målhøst ændrede sig ikke synderligt med Henrys afgang.

Det er lidt for simpelt til mig at konkludere, at United skal finde det og det antal mål.

Det er lidt ligesom med argumentet at United slog Arsenal 3-0 og Arsenal slog Liverpool 3-0 og derfor slår United Liverpool 6-0



Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
"Arsenals samlede målhøst ændrede sig ikke synderligt med Henrys afgang.

Det er lidt for simpelt til mig at konkludere, at United skal finde det og det antal mål.

Det er lidt ligesom med argumentet at United slog Arsenal 3-0 og Arsenal slog Liverpool 3-0 og derfor slår United Liverpool 6-0"

Du har ikke helt ret i, at vores målhøst overhoved ikke ændrede sig, men nu var Henry jo heller ikke en særlig stor del af vores meget målfattige 06/07 sæson. Til sammenligning scorede vi betydeligt mere uden Henry, men jeg kan selvfølgelig godt se pointen.

Jeg synes også du forsimpler pointen lidt i dit eksempel - jeg (og andre?) mener vel blot, at United skal til at finde en del mål andetsteds i holdet. Det skal I sikkert nok være i stand til, men det kræver jo at spillere som Rooney, Berbatov, Anderson mfl. scorer lidt flere kasser, end de fx gjorde i denne sæson.

Når I samtidig havde en forholdsvis målfattig sæson sidst (efter jeres standarder), er det selvfølgelig relevant at tale om, hvor målene skal komme fra uden Ronaldo. Det samme snakkede man jo om, da Henry smuttede, og der så man fx Rosicky, Adebayor og Fabregas tage skridtet op.
Arh den ligger da indenfor samme område med 68, 63, 74 og igen 68

Det er da samme niveau hence "ikke synderligt"
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Reelt er der vel ret stor forskel på 63 og 74 mål i en sæson. Jeg vil dog fastholde resten af mit indlæg, det bliver interessant at se, hvor Ronaldos mål nu skal komme fra.
En almindelig metode inden for statistik er at fjerne yderpunkterne og gør man det så er målhøsten med eller uden Henry identisk.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Annonce