Så er Ronaldo vist blevet erstattet. http://www.dailymail.co.…ml?ITO=1490
Snak
tirs 16. jun 2009
Han skriver mange forskellige ting, og nogle af dem er han jo way off course på. Ribery bliver i München - det er ikke et oplæg til debat. Jeg fatter ikke hvorfor medierne bliver ved med at skrive om ham.
Han rammer plet, når han skriver, at det er en angriber der skal lave målene og ikke en Valencia eller en anden winger. Vi har brug for en wing, der kan lave gode indlæg, og kan skyde rimeligt godt. Han skal selvfølgelig kunne drible, og komme til baglinjen, eller trække id og blive fri foran mål.
Men United skal selvfølgelig have fat i en rigtig målscorer. Derudover skal Rooney spilles som han bliver det for landsholdet. Sker det, kan jeg ikke se, hvorfor United ikke skulle kunne score flere mål i næste, end vi har i denne sæson. Husk på, at vi havde en ret middelmådig (nogle ville sige elendig) sæson offensivt set. Alt for mange kampe blev vundet 1-0. Cristiano havde heller ikke en formidabel sæson. Han var udemærket til tider, og scorede et pænt antal mål, men ikke noget en super angriber ikke kan overgå i næste sæson. De 42 mål for forrige sæson bliver svære at nå, men mindre kan også gøre det, hvis Rooney også kommer i gang, og Berbatov begynder at lave flere mål, og finder bedre ind i spillet, og derved også laver flere assists.
For 700 mio. kan man altså godt finde 2-4 rigtigt gode spillere, der tilsammen kan mere end dække det hul der kommer ved Cristianos afsked. Benzema er for mig stadig en mulighed. Valencia er en ret sandsynlig handel. Så har der været tale om nogle store talenter. Og Nani mener selv han kan løfte noget af arven.
Der er mange i spil, og jeg er sikker på, at Ferguson har en plan. Jeg håber selvfølgelig bare på, at der snart sker noget konkret.
Han rammer plet, når han skriver, at det er en angriber der skal lave målene og ikke en Valencia eller en anden winger. Vi har brug for en wing, der kan lave gode indlæg, og kan skyde rimeligt godt. Han skal selvfølgelig kunne drible, og komme til baglinjen, eller trække id og blive fri foran mål.
Men United skal selvfølgelig have fat i en rigtig målscorer. Derudover skal Rooney spilles som han bliver det for landsholdet. Sker det, kan jeg ikke se, hvorfor United ikke skulle kunne score flere mål i næste, end vi har i denne sæson. Husk på, at vi havde en ret middelmådig (nogle ville sige elendig) sæson offensivt set. Alt for mange kampe blev vundet 1-0. Cristiano havde heller ikke en formidabel sæson. Han var udemærket til tider, og scorede et pænt antal mål, men ikke noget en super angriber ikke kan overgå i næste sæson. De 42 mål for forrige sæson bliver svære at nå, men mindre kan også gøre det, hvis Rooney også kommer i gang, og Berbatov begynder at lave flere mål, og finder bedre ind i spillet, og derved også laver flere assists.
For 700 mio. kan man altså godt finde 2-4 rigtigt gode spillere, der tilsammen kan mere end dække det hul der kommer ved Cristianos afsked. Benzema er for mig stadig en mulighed. Valencia er en ret sandsynlig handel. Så har der været tale om nogle store talenter. Og Nani mener selv han kan løfte noget af arven.
Der er mange i spil, og jeg er sikker på, at Ferguson har en plan. Jeg håber selvfølgelig bare på, at der snart sker noget konkret.
tirs 16. jun 2009
Tja, de her er hvertfald en mulighed:
Til salg
I en fax fra den spanske klub hedder det, at Gabriel Heinze, Arjen Robben, Ruud Van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Snijder, Javier Saviola, Rafael van der Vaart, Royston Drenthe og Mahamadou Diarra alle er til salg.
fra jp.dk
Til salg
I en fax fra den spanske klub hedder det, at Gabriel Heinze, Arjen Robben, Ruud Van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Snijder, Javier Saviola, Rafael van der Vaart, Royston Drenthe og Mahamadou Diarra alle er til salg.
fra jp.dk
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
tirs 16. jun 2009
Van der vaart til klubben, og så skal jeg da love for det bliver i serie 5 tempo vi spiller i.
Hvad med vi også bare henter Hundelår nu når vi er igang.
Hvad med vi også bare henter Hundelår nu når vi er igang.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
tirs 16. jun 2009
Fårk Valencia. United køber Robben og en angriber, og så er den skid slået
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
tirs 16. jun 2009
Fårk Valencia. United køber Robben og en angriber, og så er den skid slået
Ja, Robben vil være en super erstatning... i de 3 måneder om året han er skadesfri. Men hvad gør vi så i de resterende 9 måneder??
I øvrigt regner Real med at få i nærheden af 8-900 mio. for de 9 spillere. Så et salg af Robben bliver ikke for billige penge, da han vel er en af dem de vil have mest for.
tirs 16. jun 2009
Reals regnestykker er til at lukke op og s.... i. Det ved vi jo i forvejen. De får IKKE bare lige 800-900 mio ind. Når alle ved man SKAL sælge, så bliver prisen derefter.
Robben er den eneste interessante af de nævnte. Og han er alle ved alt alt for meget skadet. Selv i Spanien med mildere klima og mindre fysisk liga end PL. Så det bliver et no gracias til hele Reals overskudslager, hvis man spørger mig.
Robben er den eneste interessante af de nævnte. Og han er alle ved alt alt for meget skadet. Selv i Spanien med mildere klima og mindre fysisk liga end PL. Så det bliver et no gracias til hele Reals overskudslager, hvis man spørger mig.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...