Måske Diarra eller til nød Huntelaar kunne bruges, hvis vi kan få dem billigt. Huntelaar som 3. valg i angrebet (hvor Berbatov bliver rykket tilbage til en midtbaneposition, og vi køber en ny superangriber).
Diarra har Fergie jo været ude efter før, og hvis han kan anskaffes billigt, ville det være en OK signing. OH kommer jo ikke tilbage lige med det samme, og når han kommer tilbage, kan man jo tvivle på hans niveau og hans holdbarhed.
Eneste minus ved ham er, at han i sin tid valgte Real til fordel for United. Flere danske Real fans har da også påpeget, at han spillede ganske godt inden han blev skadet.
Huntelaar er jeg absolut ikke fortaler for, men kan vi få ham for noget nær 100 mio. er det vel værd at prøve ham. Han scorede en del mål for Ajax (79 mål i 97 kampe kan vel ikke siges at være dårligt).
Diarra har Fergie jo været ude efter før, og hvis han kan anskaffes billigt, ville det være en OK signing. OH kommer jo ikke tilbage lige med det samme, og når han kommer tilbage, kan man jo tvivle på hans niveau og hans holdbarhed.
Eneste minus ved ham er, at han i sin tid valgte Real til fordel for United. Flere danske Real fans har da også påpeget, at han spillede ganske godt inden han blev skadet.
Huntelaar er jeg absolut ikke fortaler for, men kan vi få ham for noget nær 100 mio. er det vel værd at prøve ham. Han scorede en del mål for Ajax (79 mål i 97 kampe kan vel ikke siges at være dårligt).