Snak

Mere indhold efter annoncen
Måske Diarra eller til nød Huntelaar kunne bruges, hvis vi kan få dem billigt. Huntelaar som 3. valg i angrebet (hvor Berbatov bliver rykket tilbage til en midtbaneposition, og vi køber en ny superangriber).

Diarra har Fergie jo været ude efter før, og hvis han kan anskaffes billigt, ville det være en OK signing. OH kommer jo ikke tilbage lige med det samme, og når han kommer tilbage, kan man jo tvivle på hans niveau og hans holdbarhed.
Eneste minus ved ham er, at han i sin tid valgte Real til fordel for United. Flere danske Real fans har da også påpeget, at han spillede ganske godt inden han blev skadet.

Huntelaar er jeg absolut ikke fortaler for, men kan vi få ham for noget nær 100 mio. er det vel værd at prøve ham. Han scorede en del mål for Ajax (79 mål i 97 kampe kan vel ikke siges at være dårligt).
Hvorofor er I ikke begejstrede for Huntelaar? De gange jeg har set ham, har han spillet overbevisende og vist sin meget veludviklede målnæse
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
Hvorofor er I ikke begejstrede for Huntelaar? De gange jeg har set ham, har han spillet overbevisende og vist sin meget veludviklede målnæse

Der er også nogle, der forslår at Liverpool skal signe Huntelaar, men det vil også kun være som "andenviolin", og jeg mener ikke at Huntelaar kan være tjent med at skulle have en rolle som indskifter.

Er der nogle der foretrækker Huntelaar fremfor Berbatov herinde?
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Hundelår skal for alt i verden holde sig langt væk.
Vi har allerede en sløv og doven østeuropæer i form af Berben, og et køb af Hundelår vil jo ikke hjælpe ret meget.

Så skal vi til at spille kick and rush bold.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
EDIT: Nevermind, det var Rio´s polterabend.

Real Madrid siden slutningen af 80'erne.
@scouse-free

Som jeg skrev på et andet forum, så ville det da være total tåbeligt at sælge for Real Madrid! Forhåbentlig har de scoutet ham og derved kendt hans spidskompetencer inden de købte ham, og nu brokker folk sig over, at han er alt for stillestående!

Han har endda scoret 8 mål i 20 kampe efter en dårlig halvsløj start i klubben.

Jeg forstår godt, hvis i ikke vil have to spillere, der knap nok løber i en kamp ;)
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Men jeg menre stadig vi bør prøve at se, om vi ikke kan få Diarra til nedsat pris. 100 - 150 mio. er vel en fair pris for en spiller, som vi for 2 år siden ville have givet over 200 mio. for.
Men jeg menre stadig vi bør prøve at se, om vi ikke kan få Diarra til nedsat pris. 100 - 150 mio. er vel en fair pris for en spiller, som vi for 2 år siden ville have givet over 200 mio. for.

Det er en helt anden snak! Tror han vil passe godt ind i United! Men giv endelig ikke for meget for ham, for Real Madrid har godt at blive "steget i deres eget fedt"

Går ud og proklamerer at de kan få 1 mia for deres spillere, der har til salg... tsk tsk
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
@Crazy

Jeg tvivler på Ferguson vil hente ham.
Ellers havde han vel nok også hentet Ronaldinho, hvor han havde chancen efter han var på vej væk fra Barcelona.

Ferguson hader at blive "snubbed" af spillere mht. til et eventuelt skifte til United.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
Annonce