Nej, Fergie havde aldrig hentet Ronaldinho. Han var falmet, hvilket Diarra næppe er.
Snak
ons 17. jun 2009
@Crazy
Nu snakker vi vel Mamadou Diarra, ikke?
Når han nu har været skadet i så lang tid, og muligvis ikke får nogen plads i Real Madrid, så er det altså lidt af et sats hvis man skulle smide penge efter ham.
Nu snakker vi vel Mamadou Diarra, ikke?
Når han nu har været skadet i så lang tid, og muligvis ikke får nogen plads i Real Madrid, så er det altså lidt af et sats hvis man skulle smide penge efter ham.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
ons 17. jun 2009
Nej nej nej til Reals rester.
Men hvad siger vi til den her? (hvis den er rigtig)
http://www.guardian.co.u…sfer-policy
Ungdom er godt, men dette er jo ikke FM, hvor de unge leverer fra de er 20. Det kan godt være at Villa og Ribery er for dyre, men at udelukke dem i deres prime er måske en kende overdrevet.
Men hvad siger vi til den her? (hvis den er rigtig)
http://www.guardian.co.u…sfer-policy
Ungdom er godt, men dette er jo ikke FM, hvor de unge leverer fra de er 20. Det kan godt være at Villa og Ribery er for dyre, men at udelukke dem i deres prime er måske en kende overdrevet.
\"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you, and you’ll not even able to touch it if we lose. And for many of you, that will be the closest you will ever get. Don’t you dare come back in here without giving your al...
Redigeretons 17. jun 2009
@Coppell
Jeg synes det er fornuftigt, og jeg joker ofte med at blandt andet David Villa er afdanket.
Med det sagt, så mener jeg blot at han altså ikke bliver en tand bedre i fremtiden, og at det ville være bedre at investere pengene i en yngre spiller, som enten Benzema eller Agúero.
Jeg synes det er fornuftigt, og jeg joker ofte med at blandt andet David Villa er afdanket.
Med det sagt, så mener jeg blot at han altså ikke bliver en tand bedre i fremtiden, og at det ville være bedre at investere pengene i en yngre spiller, som enten Benzema eller Agúero.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
ons 17. jun 2009
Det giver a rimeligt god mening. Jeg er af samme holdning. Det skrev jeg da også om Villa i går.
Kan man få Ribery for £25-30 mener jeg godt vi kan gå efter ham. Men 400 mio. er altså en del mere, og så er det for meget for en 26-27 årig.
Og ja, det var Mahamadou Diarra jeg mener (Lassana er ikke til salg). Han har da godt nok været skadet en del i den sidste sæson, men han har altså ikke haft synderligt mange skader igennem sin karriere. Og hvis vi kan få ha´m, mener jeg vi er fint garderet på midten.
Jeg tror han vil være væsentligt bedre end Fletcher (Og OH i de få kampe han har tilbage for klubben), så hvorfor ikke gøre en god handel?
Kan man få Ribery for £25-30 mener jeg godt vi kan gå efter ham. Men 400 mio. er altså en del mere, og så er det for meget for en 26-27 årig.
Og ja, det var Mahamadou Diarra jeg mener (Lassana er ikke til salg). Han har da godt nok været skadet en del i den sidste sæson, men han har altså ikke haft synderligt mange skader igennem sin karriere. Og hvis vi kan få ha´m, mener jeg vi er fint garderet på midten.
Jeg tror han vil være væsentligt bedre end Fletcher (Og OH i de få kampe han har tilbage for klubben), så hvorfor ikke gøre en god handel?
ons 17. jun 2009
Det er vanvittigt, at Real M. vil sælge Mahamahdou - nok er han ikke noget teknisk vidunder, men han er bomstærk, målfarlig på hovedet og en defensiv garant for offensiv fodbold, fordi han skaber plads til sine medspillere. Og så har han ikke engang spillet specielt godt for Real M. hidtil (i forhold til sit potentiale).
Jeg synes nu den transferpolitik er ganske udmærket. At kaste uhyrlige summer efter folk i deres storhedstid er jeg ikke tilhænger. Vi skal nok overleve uden Ribery til at afløse.
Jeg ved dog snart ikke om det ligefrem er en avisartikel. Bortset fra Berbatov har Hargreaves vist været den eneste større signing, som har været over 25 på købstidspunktet. Og ham ville vi gerne have haft et år før.
Jeg ved dog snart ikke om det ligefrem er en avisartikel. Bortset fra Berbatov har Hargreaves vist været den eneste større signing, som har været over 25 på købstidspunktet. Og ham ville vi gerne have haft et år før.
\"If Kenny hadn\'t pissed away £35m on the geordie lump we would have had the funds to secure Dempsey and possibly be be in the running for van Persie.\"
ons 17. jun 2009
M. Diarra skal bare købes her og nu hvis der er mulighed for det. Han er f*ndme svær at komme forbi når bare han spiller til halvdelen af sit potentiale.
Den der er godt tilfreds, er en rig mand - Lao Tzu
Redigerettors 18. jun 2009
Jeg ville bare hører hvordan i tror Uniteds keeperpost kommer til at se ud i f. eks 2011. Eftersom Van der Sar nok slet ikke er at finde i united på det tidspunkt skulle man måske til at lede efter en keeper der kan tage over for årets målmand i europa. Selv synes jeg ikke rigtig folk som Ben Foster og Tomas Kuszczak har overbevist mig om at de kan stå for et hold som United.
Jeg synes jeg at en verdensklasse keeper som Guillermo Ochoa lyder som et utroligt spændende projekt at købe. Den kun 23-årige maxicaner står stadig for et hold i mexico (America (MEX)) og har i flere år stået som en af verdens bedste, uden at verdenen rigtigt kender til ham. Som kun 17 årig viste storklubber fra alle de store fodboldlande interesse i ham, men alligevel nu 6 år senere er han stadig at finde i mexico.
Hvad synes i? I kan f. eks tjekke nogle af hans fremragende skills ud her:
http://www.youtube.com/w…wHolIsV0ZGg
Jeg synes jeg at en verdensklasse keeper som Guillermo Ochoa lyder som et utroligt spændende projekt at købe. Den kun 23-årige maxicaner står stadig for et hold i mexico (America (MEX)) og har i flere år stået som en af verdens bedste, uden at verdenen rigtigt kender til ham. Som kun 17 årig viste storklubber fra alle de store fodboldlande interesse i ham, men alligevel nu 6 år senere er han stadig at finde i mexico.
Hvad synes i? I kan f. eks tjekke nogle af hans fremragende skills ud her:
http://www.youtube.com/w…wHolIsV0ZGg
King Rooney
http://www.youtube.com/watch?v=ReWBjm_3-T8
United Treble 11/12
tors 18. jun 2009
Hvis han har været en af verdens bedste uden at verden rigtigt kender til ham, så er han vel ikke blandt verdens bedste.
Hvis han var overbevisende havde han nok været i Europa allerede.
Hvis han var overbevisende havde han nok været i Europa allerede.
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.