Presresistente spillere, der kan vende med bolden, er bare fede at se. Zidane kan det, men mangler nok en del på andre parametre.
Snak
I går 10:13
Presresistente spillere, der kan vende med bolden, er bare fede at se. Zidane kan det, men mangler nok en del på andre parametre.Ja når man ikke kan få succes i Holland, skader eller ej, så mangler der et eller andet selvom det er svært at se hvad.
—
Lyder til at vi godt kan strege Lamine Camara fra listen efter han skulle have haft det ret svært imod Norge her i nat. Diouf skulle heller ikke have været god selvom man vist alligevel har streget ham fra listen.
Og så melder Ornstein at prisen på ham Balogun er €50m. Ikke fordi United har været meldt interesseret, men det er nok lige i overkanten for en backup uanset om han sikkert kunne tiltrække lidt ekstra kommercielt og merchandise mæssigt hos nye amerikanske fans.
Manchester United
Brøndby IF
I går 21:58
Lyder til at vi godt kan strege Lamine Camara fra listen efter han skulle have haft det ret svært imod Norge her i nat. Diouf skulle heller ikke have været god selvom man vist alligevel har streget ham fra listen.
Første mand i VM-fælden.
Første mand i VM-fælden.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 :
"Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
RedigeretI dag 00:08
Gad vide hvordan Barcelonas fans har det med, at de har betalt €80m for en engelsk version af Braithwaite.
Jge er i øvrigt enig med Morten Brun angående Anderson. Han er da udemærket spiller, men er det han bringer over 1 mia. DKK værd?
Jge er i øvrigt enig med Morten Brun angående Anderson. Han er da udemærket spiller, men er det han bringer over 1 mia. DKK værd?
I dag 08:12
Andersson spiller en mere holdende rolle for England, og så får man ikke det optimale ud af en spiller som ham. Rice gør alt det for England, som Andersson plejer at gøre for Nottingham F: sparker dødbolde, går med i feltet og tager offensive løb. Sætter fart i spillet, dikterer kampen.
I går lignede Rice en bedre spiller, men håbet er jo, at Andersson kan få samme impact, som Rice har haft for Arsenal - og så er en milliard ikke for dyrt.
Midtbanemarkedet er åndssvagt opskruet denne sommer - nok blandt andet fordi, at vi leder efter spillere til den position.
I går lignede Rice en bedre spiller, men håbet er jo, at Andersson kan få samme impact, som Rice har haft for Arsenal - og så er en milliard ikke for dyrt.
Midtbanemarkedet er åndssvagt opskruet denne sommer - nok blandt andet fordi, at vi leder efter spillere til den position.
I dag 08:55
Pindhund
Så lidt af Carsten Werges skøre program tidligere i morges.
I det sagde David Nielsen noget jeg synes er rigtigt.
England kunne i går ikke åbne Ghana, fordi de havde for lidt at byde på bagerst centralt.
Måske jeg er bias´d, men jeg tænker at Mainoo og Anderson, langt bedre end Rice og Anderson, ville kunne åbne de andre fra den position.
Bias´d måske ikke alene fordi jeg er vild med den tanke, men nok så meget fordi jeg synes Declan Rice er noget opreklameret.
Rice er dygtig i afrydderrollen, mens det kniber noget mere med kuglen.
Han vil for meget selv, måske fordi han selv er klar over, at fantasien ikke helt rækker til hurtig shortpassing opspil.
Det gør Anderson mere eller mindre overflødig og man får ikke meget ud af hans evne til at drive kuglen.
Tænkte så i øvrigt også i går, at nøj hvor er jeg godt tilfreds med at vi ikke har Thomas Tuchel som træner.
Han spiller fodbold med livrem og seler og er næsten mere kedelig at se på, end Artetas Arsenal.
Både Tuchel og Arteta er for mig "Yesterday´s Papers".
Så lidt af Carsten Werges skøre program tidligere i morges.
I det sagde David Nielsen noget jeg synes er rigtigt.
England kunne i går ikke åbne Ghana, fordi de havde for lidt at byde på bagerst centralt.
Måske jeg er bias´d, men jeg tænker at Mainoo og Anderson, langt bedre end Rice og Anderson, ville kunne åbne de andre fra den position.
Bias´d måske ikke alene fordi jeg er vild med den tanke, men nok så meget fordi jeg synes Declan Rice er noget opreklameret.
Rice er dygtig i afrydderrollen, mens det kniber noget mere med kuglen.
Han vil for meget selv, måske fordi han selv er klar over, at fantasien ikke helt rækker til hurtig shortpassing opspil.
Det gør Anderson mere eller mindre overflødig og man får ikke meget ud af hans evne til at drive kuglen.
Tænkte så i øvrigt også i går, at nøj hvor er jeg godt tilfreds med at vi ikke har Thomas Tuchel som træner.
Han spiller fodbold med livrem og seler og er næsten mere kedelig at se på, end Artetas Arsenal.
Både Tuchel og Arteta er for mig "Yesterday´s Papers".
I dag 09:14
Ifølge keegan fra Daily Mail så er folk inde i United decideret målløse over rygterne om Lewis hall som de ikke aner hvor stammer fra.
Jeg tror nu stadig der er en interesse 🙂
Jeg tror nu stadig der er en interesse 🙂
I dag 10:33
Her er hvad jeg finder et fedt citat:
"To steal Vicente Del Bosque´s praise regarding a certain Sergio Busquets, if you watch the game, you don´t see Mainoo, but if you watch Mainoo, you see the whole game."
"To steal Vicente Del Bosque´s praise regarding a certain Sergio Busquets, if you watch the game, you don´t see Mainoo, but if you watch Mainoo, you see the whole game."
I dag 10:41
Tuchel kunne jo også bare have taget en Wharton med i stedet for Henderson eller Mainoo hvis han ikke stoler på sidstnævnte i sådan en kamp. Wharton havde nok givet en del på bolden med sine pasninger.
Rice skulle i øvrigt være småskadet, så måske Mainoo får chancen mod Panama ved siden af Anderson.
Rice skulle i øvrigt være småskadet, så måske Mainoo får chancen mod Panama ved siden af Anderson.
Manchester United
Brøndby IF
RedigeretI dag 10:50
@Goddag
Han er gået mod hvad Ornstein og Whitwell har skrevet om Hall. Selvfølgelig har man interesse i Hall, men som jeg har skrevet før er det jo ikke sikkert man har interesse/penge nok til at overbetale for ham. Det vil kræve ret meget arbejde fra Hall selv for ellers kan jeg ikke se Newcastle være klar til at forhandle.
Tror også man skal til at gå videre til alternativets alternativ på midtbanen desværre som vel er Alex Scott. Jorge Mendes og Spurs ser ud til at vinde kampen medmindre United hoster op med de ekstra penge. Det virker til at Spurs laver en Maguire på United og simpelthen bare går ind med en større transfersum samt løn som United hidtil ikke har ville tilbyde. Fans vil sige at INEOS er nogen nærigrøve hvis de udbydes af Spurs på en spiller, men hvad fanden skal man gøre? Han er gået fra en god mulighed på markedet til en af de allerdyreste midtbanespillere på trods af West Hams nedrykning.
Det mest interessante bliver vel nu hvornår Spurs sender første officielle bud på ham, hvor stort det er og om United med det samme trækker sig med briefs om at han er for dyr. Trækker de sig ikke, så indikerer det vel at de vil lave en Sesko og hijacke når de kender prisen.
Jeg gætter på at midtbanen i næste sæson hedder Mainoo, Mount, Ederson, Scott og Tchouameni.
Han er gået mod hvad Ornstein og Whitwell har skrevet om Hall. Selvfølgelig har man interesse i Hall, men som jeg har skrevet før er det jo ikke sikkert man har interesse/penge nok til at overbetale for ham. Det vil kræve ret meget arbejde fra Hall selv for ellers kan jeg ikke se Newcastle være klar til at forhandle.
Tror også man skal til at gå videre til alternativets alternativ på midtbanen desværre som vel er Alex Scott. Jorge Mendes og Spurs ser ud til at vinde kampen medmindre United hoster op med de ekstra penge. Det virker til at Spurs laver en Maguire på United og simpelthen bare går ind med en større transfersum samt løn som United hidtil ikke har ville tilbyde. Fans vil sige at INEOS er nogen nærigrøve hvis de udbydes af Spurs på en spiller, men hvad fanden skal man gøre? Han er gået fra en god mulighed på markedet til en af de allerdyreste midtbanespillere på trods af West Hams nedrykning.
Det mest interessante bliver vel nu hvornår Spurs sender første officielle bud på ham, hvor stort det er og om United med det samme trækker sig med briefs om at han er for dyr. Trækker de sig ikke, så indikerer det vel at de vil lave en Sesko og hijacke når de kender prisen.
Jeg gætter på at midtbanen i næste sæson hedder Mainoo, Mount, Ederson, Scott og Tchouameni.
Manchester United
Brøndby IF