Ja, Bryan det vil jeg mene.
Det samme er alle andre, der har indset at den der med en stationær 6´er, der mest af alt er spoiler og i mindre grad igangsætter, hører fortiden til.
Spillet er for hurtigt nu til dags og desuden er de fleste hold godt organiserede.
Man kunne i går se hvor let det faktisk var at nulstille et hold, uden en mere idérig bagerste midtbane.
Præcis på den plads ligger mulighederne jo for at åbne spillet. Fordi vinklerne er flest.
Carrick har indset det. Det samme har Enrique og formentlig snart flere med dem.
Måske selv du?
Men Arteta vil næppe stå først i køen tænker jeg. Han er gået old school.
Det samme er alle andre, der har indset at den der med en stationær 6´er, der mest af alt er spoiler og i mindre grad igangsætter, hører fortiden til.
Spillet er for hurtigt nu til dags og desuden er de fleste hold godt organiserede.
Man kunne i går se hvor let det faktisk var at nulstille et hold, uden en mere idérig bagerste midtbane.
Præcis på den plads ligger mulighederne jo for at åbne spillet. Fordi vinklerne er flest.
Carrick har indset det. Det samme har Enrique og formentlig snart flere med dem.
Måske selv du?
Men Arteta vil næppe stå først i køen tænker jeg. Han er gået old school.