Inuk
Hvis jeg læser dig rigtigt, er jeg også af den opfattelse.
Også i at pivot´en skal bestå af 2, ikke 3.
Måske den dag Bruno er fortid det også kunne give mening?
Men så længe portugiseren er i klubben og spiller godt, så skal han ha´ den frihed han har haft det seneste halve år.
Han flyder rundt, mere eller mindre hvor det passer ham og så er han jo svær at indpasse i nogen pivot.
Hvis jeg læser dig rigtigt, er jeg også af den opfattelse.
Også i at pivot´en skal bestå af 2, ikke 3.
Måske den dag Bruno er fortid det også kunne give mening?
Men så længe portugiseren er i klubben og spiller godt, så skal han ha´ den frihed han har haft det seneste halve år.
Han flyder rundt, mere eller mindre hvor det passer ham og så er han jo svær at indpasse i nogen pivot.