Bryan
Jeg er med på du ikke er enig og helt fint med det.
Men jeg ved nu godt hvad Gravenberch tidligere har spillet, både i Ajax og i Bayern så undlad venligst stråmænd som den du her uden blusel, bare lige fyrer af.
Uanset har Pool benyttet ham som 6´er hele den forgangne sæson.
Ej heller er præmissen ændret.
Ja, Rice er flyttet frem, så man kan gøre brug af hans kolossale løbepensum.
Det samme for England.
Men han er stadig ikke nogen ørn i 1-2 spillet og DET var trods alt præmissen.
Rent faktisk er det sådan, at han i stedet for at gøre sine sidemænd bedre, vil alt for meget selv.
Anderson led under det i går og mon ikke også der er et par spillere hos jer, der har samme oplevelse?
Så jo, jeg synes han er opreklameret.
Men OK, I har lige vundet et længe ventet mesterskab og tillykke med det.
Så måske det er dig der lige skal sætte dig ind i tingene?
Og ikke bringe din vrede/slet skjulte irritation til torvs.
Ikke gavnligt for dialog.