Snak

Mere indhold efter annoncen
“ Synes du har skrevet det der flere gange efterhånden :D “

Ja ja😆 - men pga. hans troværdighed, jeg spurgte om det var ham.
Ja ja😆 - men pga. hans troværdighed, jeg spurgte om det var ham.
Ligesom El Bobble? ;)

Ja jeg kender også Evertons og han skriver Garner til United om en måneds tid når man er løbet tør for muligheder :D
Manchester United Brøndby IF
Ja, han har dælme nogle gode kilder i Everton.

I må tilbage til Baleba.
Bryan

Jeg er med på du ikke er enig og helt fint med det.
Men jeg ved nu godt hvad Gravenberch tidligere har spillet, både i Ajax og i Bayern så undlad venligst stråmænd som den du her uden blusel, bare lige fyrer af.
Uanset har Pool benyttet ham som 6´er hele den forgangne sæson.

Ej heller er præmissen ændret.
Ja, Rice er flyttet frem, så man kan gøre brug af hans kolossale løbepensum.
Det samme for England.
Men han er stadig ikke nogen ørn i 1-2 spillet og DET var trods alt præmissen.
Rent faktisk er det sådan, at han i stedet for at gøre sine sidemænd bedre, vil alt for meget selv.
Anderson led under det i går og mon ikke også der er et par spillere hos jer, der har samme oplevelse?
Så jo, jeg synes han er opreklameret.
Men OK, I har lige vundet et længe ventet mesterskab og tillykke med det.

Så måske det er dig der lige skal sætte dig ind i tingene?
Og ikke bringe din vrede/slet skjulte irritation til torvs.
Ikke gavnligt for dialog.
Annonce