@T United:
Man skal selvfølgelig forhandle, og jeg er åben for at blive overrasket, hvis ledelsen blot spiller spillet og faktisk ender med at købe de nødvendige spillere alligevel. For jeg er godt klar over, at United ofte ender med at betale mere end andre for spillere.
Men jeg forholder mig bare nøgternt til, hvad topspillere tjener, og hvor meget vi nu er villige til at betale i løn. Uden Casemiro har vi kun Bruno - og måske Rashford - tilbage på +300.000 om ugen. Resten tjener vist nok under 200.000.
Men Tchouaméni tjener vist nok 225.000 om ugen, og Romano har netop skrevet, at vi betragter hans løn som for høj. Men ham får vi jo ikke for under 200.000.
Er der nogen herinde, som tror, at vi kan slå markedet i sådan en grad, at vi kan spille med om mesterskaber uden nye stjernespillere med højere lønkrav? At vi over tid kan slå klubber, som bruger 25-30 procent mere på løn end os?
Jeg synes, at vores projekt er uholdbart, når man ser det i det lys.
Man skal selvfølgelig forhandle, og jeg er åben for at blive overrasket, hvis ledelsen blot spiller spillet og faktisk ender med at købe de nødvendige spillere alligevel. For jeg er godt klar over, at United ofte ender med at betale mere end andre for spillere.
Men jeg forholder mig bare nøgternt til, hvad topspillere tjener, og hvor meget vi nu er villige til at betale i løn. Uden Casemiro har vi kun Bruno - og måske Rashford - tilbage på +300.000 om ugen. Resten tjener vist nok under 200.000.
Men Tchouaméni tjener vist nok 225.000 om ugen, og Romano har netop skrevet, at vi betragter hans løn som for høj. Men ham får vi jo ikke for under 200.000.
Er der nogen herinde, som tror, at vi kan slå markedet i sådan en grad, at vi kan spille med om mesterskaber uden nye stjernespillere med højere lønkrav? At vi over tid kan slå klubber, som bruger 25-30 procent mere på løn end os?
Jeg synes, at vores projekt er uholdbart, når man ser det i det lys.