Klubben har et 2028 mål - det opnår vi ikke ved at købe spillere fra hylde 3 og nedefter. Selvfølgelig kan vi være heldige at ramme et stjerneskud, men fokus må være på, at få nogle spillere ind der løfter holdet med det samme….ikke kun spillere der ‘måske’ gør det om 2 år.
Derfor - fuldt fokus på midtbanen. Lad os minimere risikoen så meget vi kan, og gå efter bevist kvalitet på minimum 2 midtbanespillere - og betal hvad det koster! Fernandes og gerne Tchouameni. Hvis der så ikke er råd til mere, så er det fint.
Hvis vi vælger strategien med ikke at underholde de tilsyneladende forhøjede transferpriser, tror jeg også vi ender med at købe os selv fattigere - ved f.eks. at risikere nul CL næste sæson.
Derfor - fuldt fokus på midtbanen. Lad os minimere risikoen så meget vi kan, og gå efter bevist kvalitet på minimum 2 midtbanespillere - og betal hvad det koster! Fernandes og gerne Tchouameni. Hvis der så ikke er råd til mere, så er det fint.
Hvis vi vælger strategien med ikke at underholde de tilsyneladende forhøjede transferpriser, tror jeg også vi ender med at købe os selv fattigere - ved f.eks. at risikere nul CL næste sæson.